בארץ

הלם ברצועת עזה: יחיא סינוואר חוסל על ידי צה"ל?

במבנה בו נהרגו המחבלים, אחד מהם כנראה מנהיג החמאס, לא נמצאו סימנים להיותם של חטופים באזור. כוחות צה״ל ושב״כ הפועלים בשטח  ממשיכים לפעול תחת הזהירות הנדרשת. "אנו מבקשים להיצמד לנוסח המדובר ולהנחיות הצנזורה לטובת שמירה על ביטחון כוחותינו. פרטים נוספים בהמשך".

מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, עבד רחים קטיב)

במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ בודקים את האפשרות כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. בשלב זה לא ניתן לאשר את זהות המחבלים, אך ההערכה המובהקת היא שהוא אכן חוסךל.

במבנה בו נהרגו המחבלים, לא נמצאו סימנים להיותם של חטופים באזור. כוחות צה״ל ושב״כ הפועלים בשטח  ממשיכים לפעול תחת הזהירות הנדרשת. "אנו מבקשים להיצמד לנוסח המדובר ולהנחיות הצנזורה לטובת שמירה על ביטחון כוחותינו. פרטים נוספים בהמשך".
 



משפחות חטופים: המשפחות שמחות על סגירת המעגל וחיסול סינוואר  אבל חרדות לחיי החטופים שלהן, זה עלול לחרוץ את גורלם. עבור המשפחות זו ההזדמנות להגיע לעסקה, נתניהו צריך לצאת למתווכות ולהצהיר על תמיכתו בעסקה שתחזיר הביתה את החטופים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממזכירו הצבאי להנחות את דובר צה״ל להודיע למשפחות החטופים שאין סימנים לפגיעת חטופים בהיתקלות  המדוברת. בנוגע להליך זיהוי הגופה, לא מדובר בהליך שיקח זמן רב- לישראל יש  טביעות אצבע של סינוואר מימיו בכלא הישראלי.

ברשתות הערביות החלו בדברי פרידה למנהיג חמאס אין ספק שזה מכה מורלית קשה עבור מחבלי חמאס לראות את המנהיג הגדול שעוד נותר להם שגופתו שרויה בין ההריסות וזרוקה חסרת חיים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה