בארץ

רה"מ נתניהו במתקפה חריפה: "בושה וחרפה, הוא מחזק את סינוואר"

בעקבות הודעתו של יו"ר ההסתדרות על קיום שביתה, מיהר רה"מ נתניהו למתוח ביקורת חריפה על התנהלותו של ארנון בר דוד. רה"מ בנימין נתניהו: "זו בושה וחרפה, אנחנו במלחמה. בר דוד מחזק את סינוואר בשביתה הזאת, זה כמו שהם אומרים לו תרצח אנחנו איתך"
מערכת ice |  2
ארנון בר דוד, בנימין נתניהו
בעקבות הודעתו הדרמטית של ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות על שביתה נוכח מצבם העגום של החטופים בשבי חמאס, מיהר רה"מ נתניהו למתוח ביקורת חריפה בעניין. מוקדם יותר היום (שני), התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לשביתת ההסתדרות, עליה אחראי היו"ר ארנון בר דוד.
במהלך הדיון בישיבת הממשלה, תקף נתניהו את בר דוד ואמר: "זו בושה וחרפה, אנחנו במלחמה. בר דוד מחזק את סינוואר בשביתה הזאת, זה כמו שהם אומרים לו תרצח אנחנו איתך".
בעקבות דבריו החריפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פורסמה תגובת ההסתדרות: "התייחסות ראש הממשלה לשביתת ההזדהות היא עדות נוספת לניתוק שלו. הטענה המסיתה על כך שהקריאה להשבת החטופים שנמקים בעזה עוזרת לסינוואר, נועדה להשכיח מהציבור בישראל מי היה זה שהעביר לחמאס מיליארדי דולרים במזוודות".
עוד נמסר מטעם ההסתדרות: "ראש הממשלה, שבמשמרתו קרה האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה, עדיף שישקיע את מאמציו בהחזרת בנינו ובנותינו – חיים ולא בשקיות שחורות".  
לצד הביקורת שהפנה ראש הממשלה ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, דאג נתניהו להביע את עמדתו בנוגע לסוגיית ציר פילדלפי. לדבריו, ההחלטה לצאת מציר פילדלפי יכולה לפגוע משמעותית בביטחון המדינה ואזרחיה.
"צריך להישאר בציר פילדלפי, זה חיוני לביטחון ישראל. בנוסף לכך, אם נצא משם - יקשו עלינו לחזור לשם. זו עת קריטית במלחמה לשמור על הציר, אחרת לא נוכל למלא את מטרות המלחמה", כך ציין רה"מ נתניהו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תן לחיות
    חיה 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש ממשלה חרפה ואשפה גוזר גורלות של חטופות וחטופים בנמקים במנהרות באחריותו. אין לך יותר מנדט לקבוע לנו. אתה במקומך, כי יש לך עם ניפלא. אבל אתה מוכן ללכת נגדו ולרמוס את כל הערכים, לזלזל להשפיל לקבוע רק טובתך ולתועלתך. הסוף שלך ושל העלובים עושי דבריך יגיע. נחזיר לכאן את המנהיגות, את הערכים, המוסר, הנאמנות, השייכות...חייבים. לך מפה. לכו כבר.
    סגור
  • 1.
    ארנון הטיפש
    מאור 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר ביו"ר הסתדרות, עילג, בור ועם הארץ. מי שמכיר יודע היטב במי מדובר. סתם עסקן זול וקטן. דאג לחטופים? דאג פוליטית וכוונותיו פוליטיות. חייבים להדיח אותו כבר אתמול
    סגור