בארץ

מה עשו לגופתו של יחיא סינוואר? "שתהיה לכם דרך צלחה"

כוחות רבים של משטרת ישראל ביצעו היום את מבצע "הקפה ראשונה", במסגרתו שוטרי מחוז הדרום בסיוע צה"ל, ליוו את גופת רב המרצחים, המחבל יחיא סינוואר, מעוטף עזה למרכז הלאומי לרפואה משפטית
מערכת ice | 
שוטר (צילום דוברות המשטרה)
אחד החשבונות הדחופים שהיה למדינת ישראל ולעם ישראל לסגור, נסגר היום (שבת) עם חיסולו של רב המרצחים ואדריכל הטבח האכזרי של ה-7 באוקטובר, מנהיג ארגון הטרור חמאס יחיא סינוואר.
חיסולו התאפשר כאשר כוח חי"ר של צה"ל ביצע פעולות טיהור במקום בו נחשד כי קיימים מחבלים, ולאחר קרב קצר מול המחבלים שהתבצרו בבית וחיסולם, התברר כי אחד מהם הוא לא אחר מאשר יחיא סינוואר.
מבצע "הקפה ראשונה" של משטרת ישראל יצא לדרך לאחר שגופתו של סינוואר הואה מרצועת עזה, במטרה להביאה למכון לרפואה משפטית בישראל. צפו בכוחות המשטרה של מחוז הדרום בסיוע לצה"ל, בליווי גופתו של המחבל סינוואר.
 
צילום: דוברות המשטרה
בהמשך לחיסולו של יחיא סינוואר ע"י לוחמי צה"ל, מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן הטיל את ליווי השיירה וחבירה לכוחות צה"ל על חטיבת סה"ר, לוחמי יואב ושוטרי מחוז דרום יחד עם כוחות אגף התנועה. 
לפני זמן קצר עדכנו במשטרת ישראל כי הסתיים מבצע "הקפה ראשונה" וגופתו של רב המרצחים הועברה למרכז הרפואי לרפואה משפטית, להמשך טיפול גורמי המקצוע ומשטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה