השוק

בעקבות חיסול סינוואר: השקל מתחזק מול היחלשות הדולר והיורו

בעקבות חיסולו של יחיא סינוואר, הדולר נחלש לרמה של 3.73 שקלים, בעוד שהיורו ירד ל-4.04 שקלים. במקביל לכך, נרשמת מגמה ברורה של התחזקות השקל  | כל הפרטים

מערכת ice | 
בנימין נתניהו, יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ NIMROD KLIKMAN/POOL, עבד רחים כתיב)

לאחר לא מעט פרסומים בנושא, דובר צה"ל ודוברות השב"כ אישרו באופן רשמי את חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס אשר היה אחראי לטבח ה-7 באוקטובר. אותה פעולה צבאית של צה"ל והשב"כ בהובלת פיקוד הדרום, השפיעה באופן משמעותי על הכלכלה העולמית בכלל והכלכלה בישראל בפרט.

על פי הדיווח של אתר החדשות "כלכליסט", הדולר נחלש לרמה של 3.73 שקלים בעוד שהיורו ירד ל-4.04 שקלים. המחזורים בשוק המט"ח הינם דלילים ולא הוחלט על שער יציג, זאת בעקבות חג הסוכות. לצד זאת, דווח כי נרשמת מגמה ברורה של התחזקות השקל.  
עוד דווח, כי היורו נחלש באופן מתון ושיעורו עומד על 0.2% זאת לאחר שהבנק המרכזי של אירופה בחר להוריד את הריבית ברבע אחוז לרמה של 3.25%. מלבד זאת, נודע כי בעקבות ביקושים חלשים בשוק, הבנק המרכזי באירופה בחר לשנות את תחזית הצמיחה שלו לכלת גוש היורו ל-0.8% בשנה הנוכחית.
כאמור, מוקדם יותר היום (חמישי) אישרו דובר צה"ל ודוברות השב"כ את חיסולו של יחיא סינוואר. בתום פעילות צבאית אשר ממושכת, לוחמי חטיבה 828 שפעלו בדרום רצועת עזה זיהו שלושה מחבלים וחיסלו אותם. לאחר תהליך של זיהוי הגופה של אחד המחבלים שנמצאו במבנה באזור, אושר באופן רשמי כי מדובר ביחיא סינוואר.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה