בארץ

חיסול סינוואר: באופוזיציה מיישרים קו במסר אחיד

לאחר הדיווחים על חיסולו של מנהיג המאס יחיא סינוואר, ולאחר ששרי הממשלה ברכו על ההשיג, באופוזיציה מיישרים קו בקריאה לנצל את המומנטום להגברת הלחץ להגעה לעסקה לשחרור החטופים
דורון בלוך |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
לאחר הדיווחים על חיסולו של מנהיג החמאס יחיא סינוואר ברצוע עזה על ידי כוחות צה''ל, באופוזיציה עולים קולות הקוראים לנצל את המומנטום להגברת הלחץ להגעה לעסקת חטופים, ולשחררם בדרכים נוספות.
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר על כך "ישראל צריכה לנצל את ההזדמנות למהלך מכונן סביב החטופים. לחתור לעסקה כוללת וגם להציע פרסים כספיים ומעבר בטוח לכל מי שיביא לידי כוחותינו חטופים".
ח''כ נעמה לזימי הוסיפה "זה הרגע ליוזמת עסקה ישראלית. עסקה שתחזיר את החטופים, תשמור על ההישגים הצבאיים החשובים, ותייצר שקט וביטחון על בסיס ברית אזורית. זאת ההזדמנות שלנו להביא עסקה שתחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה. אזרחי ישראל שעוברים תופת, נאנסים ומעונים בשבי החמאס. בואו נהפוך את האירוע החשוב הזה לחזון של שינוי ותקווה".
ח''כ רון כ''ץ כתב בחשבון ה-X שלו "נוצרה היום הזדמנות היסטורית להחזיר את החטופים הביתה. זה הרגע להיות יצירתיים ולהציע פיצוי כספי, חסינות והגנה לכל מי שיבחר להחזיר חטופים בשלום. צה”ל מספק הישגים יוצאי דופן, ואסור למערכת המדינית לפספס את המומנטום הזה".  וח''כ קארין אלהרר הוסיפה "אין יותר תירוצים, עסקה עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במחנה
    לפיד 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחזור לעיתון....שחרר מאיתנו
    סגור