ויראלי

אברהם טל בדרך לחופה: התארס לבחורה שצעירה ממנו ב-16 שנה

אברהם טל (47) התארס עם שלומית ויזנר, בחורה שצעירה ממנו ב-16 שנה. זו הפעם השנייה בחייו של טל שהוא עומד מתחת לחופה, אחרי קשר של 17 שנה עם שושנה, שהסתיים לפני כ-6 שנים
מערכת ice | 
אברהם טל קמפיין (צילום מיכה לובטון)
אהבה אינה יודעת גבולות, וזה בדיוק מה שהזמר אברהם טל, בן ה-47, מוכיח בזוגיות החדשה שלו עם שלומית ויזנר, בת ה-31. הקשר הרומנטי בין השניים, שנחשף לאחרונה לכבוד ט"ו באב, עולה מדרגה, אחרי שהזמר האהוב העלה אתמול (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף כי הוא התארס לבחירת לבו.
הזמר, שהתגרש לפני כ-6 שנים אחרי זוגיות של 17 שנה ושני ילדים משותפים עם שושנה, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף כי הוא בדרך לחתונה שנייה בחייו, אחרי שהעלה תמונה משותפת עם בת זוגו הנוכחית, בה הם חשפו את הטבעת, כשברקע הוא כתב: "קדימה החיים".
מה שמייחד את הקשר הזה הוא העובדה שהוא צמח מתוך חברות ארוכת שנים. טל חשף כי הוא ושלומית מכירים כבר שש שנים, תקופה בה בנו קשר עמוק שהתפתח לאהבה רומנטית. 
הרקע האישי של שלומית - אם לילד ומדריכת פילאטיס - מוסיף נדבך מעניין לדינמיקה הזוגית. בעוד שטל כבר חווה נישואין ארוכים וגירושין, שלומית מביאה לקשר פרספקטיבה שונה של אם צעירה יחסית. פער הגילאים עשוי להוות אתגר, אך גם הזדמנות לשילוב של ניסיון חיים עשיר עם אנרגיה צעירה ורעננה.
מעניין לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שטל מנהל מערכת יחסים עם בחורה צעירה ממנו משמעותית. הקשר קודם שלו היה עם בחורה בת 25 דבר שגם הביא עליו כמה וכמה ביקורות, אך כעת הוא מתקדם לקשר הבא.
הסטורי של אברהם טל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה