ויראלי

אברי גלעד קורא לחרם: "נתקו קשר. היום"

הפרופסור שליקק ארטיקים ביום כיפור בציבור ותכשיטן מנתניה שכתב דברים קשים ברשת. אברי גלעד בטור נוקב: "על אנשים טובים שמכינים מזון לחיילים תשמעו פחות, אבל על כסיל בעל תואר שליקק ארטיק מול פני ציבור בצום תשמעו מכל חור. אז אם אתם מכירים אותם, נתקו קשר. היום. לא שלום, לא בוקר טוב. יש לייבש עד שישובו בתשובה"
מערכת ice | 
אברי גלעד דומע בשידור (צילום מתוך התוכנית "אברי ושרקי", קשת 12)

בטורו השבועי ב'ישראל היום', מגיש קשת 12 אברי גלעד דיבר על מי שהוא מכנה "שני כוכבי מרום" שתפסו את הכותרות המרכזיות סביב יום כיפור, האחד, פרופ' איתי בנימיני, שתועד אוכל ארטיקים בפרהסיה בעזרת הנשים ביום כיפור בגן מאיר "בהתנהגות אנטי־חברתית מגעילה", והשני, צבי אליה, תכשיטן מנתניה שפרסם שורה פוסטים נגד כל נגד משפחות חטופים, אהוד ברק ועוד

גלעד הסביר: "לכאורה שני אנשים שונים, מגיעים משני קצות הקשת העלק־אידיאולוגית, אבל בעצם מגיעים מאותו מקום עצמו. מקום של חוסר יכולת לראות מורכבות, לחוש חמלה כלפי הזולת גם אינו חושב כמוך. מקום של היסחפות בלתי מבוקרת למחוזות של "המציאות לא מוצאת חן בעיניי, אהפוך לאדם אלים ואשנה אותה בכוח".
 



גלעד המשיך: "וראו זה פלא, שני אנשים באמת לא מעניינים במיוחד - אלא אם כן אתם בענייני מתמטיקה גבוהה או חפצים לקנות שעון - הופכים למשפיעים על מצב הרוח הציבורי, על החוסן הלאומי, מופיעים במהדורות, שמם בפי כל, אפילו למדור הזה, שתנאי הקבלה אליו קשים במיוחד, הצליחו להסתנן"

לסיום ציין: "כי אנחנו חיים בעידן הקיטוב המתוכנן, ועל אנשים טובים שמכינים מזון לחיילים תשמעו פחות, אבל על כסיל בעל תואר שליקק ארטיק מול פני ציבור בצום תשמעו מכל חור. אז אם אתם מכירים אותם, נתקו קשר. היום. לא שלום, לא בוקר טוב, לא תן לי שעון ולא פתור לי משוואה. יש לייבש עד שישובו בתשובה שלמה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה