ויראלי

מגישת קשת 12 נפרדת בכאב: זה האסון שחוותה בכיפור

בסטורי שהעלתה הדוגמנית והמגישה האהובה סיון קליין של קשת 12, היא כתבה: "אבא שלי איננו, אבא שלי, אבא טוב לב וחזק. האיש הכי חי שאני מכירה נפרד מאיתנו ביום הכיפורים ואני כבר כל כך מתגעגעת אליו"
מערכת ice |  1
סיון קליין (צילום אינסטגרם)
סיוון קליין, הדוגמנית שפרצה לתודעה ובגדול לפני כ-21 שנה, אחרי שזכתה ב-2003 בתואר מלכת היופי של ישראל, חוותה יום כיפור שחור במיוחד, כאשר אביה הלך לעולמו בטרם עת.
בסטורי שהעלתה הדוגמנית והמגישה האהובה של קשת 12, היא כתבה: "אבא שלי איננו, אבא שלי, אבא טוב לב וחזק. האיש הכי חי שאני מכירה נפרד מאיתנו ביום הכיפורים ואני כבר כל כך מתגעגעת אליו"
רק לפני שנה העלתה פוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כי המשימה הושלמה בהצלחה והחלום שהיה לה כל החיים מוגשם. קליין כתבה בפתח דבריה: "כשבנו נולד (הבן שלה), נולד גם החלום להיות אחות. והחלום, כמו בנו, הבשיל לאיטו בפגיה של החיים".
קליין המשיכה: "לא כל החלומות נועדו שיגשימו אותם. על אלה שכן, אל תוותרו. 4 שנים אחרי שנולד, התיישבתי אצל המזכירה בבית הספר לאחיות באיכילוב. היא הייתה כל כך מופתעת שלא רשמה אותי בהתחלה", חשפה קליין את הרגע המביך. עוד סיפרה קליין כי "קאט. שנים אחרי. על הבמה. אין כתר. אין מצלמות". לסיום, בישרה מלכת היופי לשעבר כי סוף כל סוף היא הגשימה את החלום הגדול עליה חלמה כל חייה כשכתבה: "מהיום, גם אחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פרסום
    נאוה 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברוך דיין אמת גם אבא שלי מת בכיםור אז צריך לכתוב ולספר לכולם זה משהו פרטי.
    סגור