TOP 5

אברי גלעד: 5 דברים שלא הכרתם על הילד החצוף שהפך לכוכב טלוויזיה

אברי גלעד הוא דמות תקשורתית בולטת בישראל, אך יש לא מעט פרטים על חייו האישיים והקריירה שלו שכנראה לא שמעתם. אלו חמישה דברים מפתיעים שלא ידעתם עליו
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום Magma Images, יחצ רשת 13)
אברי גלעד, אחד מאנשי התקשורת המוכרים ביותר בישראל, התחיל את דרכו בשכונת קטמון בירושלים. גלעד הוא בן להורים מרקע שונה: אביו, ניצול שואה ששרד את מחנה בירקנאו, ואמו, ילידת ירושלים, דור שביעי בארץ ישראל. גלעד גדל בסביבה תרבותית וערכית גבוהה, שבודאי השפיעה על הקריירה המגוונת שלו, החל מהתחום התקשורתי ועד לפעילויות החברתיות שהוא מנהל כיום.
עם השנים הפך גלעד לדמות מפתח בתעשיית התקשורת הישראלית, לא רק כמנחה טלוויזיה ורדיו אלא גם כפרשן נחרץ ואיש עסקים עם חזון חינוכי וטכנולוגי. הוא נישא פעמיים, ובת זוגו הנוכחית היא נעמה שוחט, אותה הכיר בגלי צה"ל.
אז מה באמת עומד מאחורי הדמות הציבורית שכולנו מכירים? הנה חמישה דברים שלא ידעתם על אברי גלעד:
1. שינה את שמו
למרות שהציבור מכיר אותו בשם "אברי גלעד", הוא נולד בשם אברהם קווסטלר. גלעד נקרא על שם סבו, שנרצח בשואה. שינוי שם משפחתו לגלעד סימן את הדרך החדשה שהחל לבחור בקריירה ובחיים האישיים שלו.
2. איך הכל התחיל?
הקריירה שהחלה במקרה את דרכו בתקשורת התחיל במקרה. אברי למד עיתונאות בקורס של גדעון רייכר, לאחר מכן השתמש בכישוריו על מנת לערוך את העיתון בבית הספר בו למד. בהמשך, התקבל לגלי צה"ל ושם נפתחו הדלתות לקריירה. כשארז טל, שהיה מחזור מעליו בגלי צה"ל, פנה אליו והציע לו להצטרף לפרויקט חדש, נולדה אחת מתוכניות הרדיו המשפיעות בישראל – "מה יש". גלעד גילם דמויות רבות וייחודיות, והפך לכוכב רדיו בגיל צעיר מאוד. השידורים היומיים הפכו אותו ואת ארז טל לשמות מוכרים בתקשורת הישראלית.
3. קנאביס על שמו?
שינוי בעמדות בנוגע ללגליזציה של קנאביס גלעד החל את דרכו כמתנגד ללגליזציה של סמים קלים, אך עם הזמן שינה את עמדתו. בעזרת קשרים עם ח"כ חיים כץ הצליח להוסיף אלפי מטופלים למעגל המשתמשים בקנאביס רפואי, מתוך אמונה שמדובר בפתרון שיכול לעזור לחולים רבים להתמודד עם כאבים. גלעד אף ציין "אולי יום אחד יקראו על שמי זן של קנביס".
4. ילד מופרע
גלעד סבל מהפרעת קשב וריכוז מגיל צעיר, תכונה שהשפיעה רבות על התפתחותו האישית והמקצועית. כיום הוא משקיע במיזמים טכנולוגיים חינוכיים, שמטרתם לספק פתרונות לילדים עם קשיים בלימודים, כולל פרויקט טכנולוגי שבו הוא מעורב, המשלב בינה מלאכותית ופלטפורמות חינוכיות מותאמות אישית. גלעד אף מושקע במניות בסטארט אפ ומשמש כחבר בוועדה המייעצת של החברה.

5. מנחה חתונות
גלעד לא מסתפק רק בקריירה תקשורתית. הוא עורך טקסי נישואין, הן אזרחיים והן יהודיים כשרים. הוא הפך לדמות מבוקשת בתחום זה, ומספק לזוגות חוויה ייחודית במהלך האירועים החשובים שלהם.

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התיימר-הוחרם, חזר לשמאל-ריהביליטציה,קיבל תוכנית! (ל"ת)
    השמאל המחרים והמכשיר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור