ויראלי

אברי גלעד בתחזית מדהימה: כך יראו חיינו בעוד שנה

ההימור המדהים של איש הטלווזיה, אברי גלעד, צופה מה יעלה בגורל החטופים, כיצד תתקדם המלחמה מול איראן ואפילו מה יעלה בעתידה של הממשלה הנוכחית. בנוסף, מה דעתו על אופקים ומה יגרום לו לעבור לשם?.
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
במשדר מיוחד של אברי ושרקי בקשת 12, צמד המנחים שידרו הלילה את המסע שלהם בעקבות סמלי ה-7 באוקטובר, אחד מהם, הוא העיר אופקים שהותקפה ע"י מחבלי חמאס לפני שנה. גלעד, שהתרשם מאוד מהאוכלוסייה בעיר טען: "אם אופקים לא הייתה כזאתי רחוקה הייתי עובר לגור בה. אתה פוגש אנשים יהלומים אבל לא סינטטיים, אמיתיים".
המנחה, שהיה מוכן להמר בהמשך היכן ישראל תימצא בעוד שנה מהיום, שידר תחזית אופטימית ומפתיעה ואף הציע לשרקי, שותפו להגשה, לבדוק אותו בעד 365 ימים: "עומדות רגלנו בשערי ה-6 באוקטובר, תאריך לא פשוט בפני עצמו. גם יום פרוץ מלחמת כיפור, התזכרו?", פתח גלעד את דבריו והוסיף: "גם היום הזה שרבים מאיתנו היו שמחים לחזור אליו עם כל הגועל שהיה בו שיחסית ליום שבא אחריו נראה היום דבש ושושנים".
גלעד המשיך והזכיר את אבדות מלחמת יום כיפור, שלא היו קטנות יותר מהמלחמה הנוכחית: "רק להזכיר לכל מי שלא היה אז, במלחמת כיפור איבדנו 2,656 חיילים ונפצעו לנו 7,251 איש ואישה, ונשבו לנו 294 שבויים שחוו התעללות קשה גם במצרים וגם בסוריה. טראומה בסדר גודל דומה על אוכלוסייה שהייתה בדיוק שליש ממה שאנחנו היום, וקמנו ממנה", הדגיש המנחה, "קמנו לממשלה חדשה בשיהוי וקמנו להסכם שלום ולתיקון חברתי עמוק. ככה אנחנו, מתקנים רק כשזה נשבר לגמרי. לא מטפלים כשמתחילים הסדקים. לא מתחזקים. אז הנה שוב קיבלנו אוקטובר בומבה למרכז הפרצוף ושוב ייקח זמן לקום מהקרשים אבל אנחנו קמים. ותוצאות ארוכות הטווח יהיו מרחיקות לכת".
בשלב זה, גלעד בחר להמר על העתיד הנראה לעין בישראל ובמדינות האזור, וקבע בפסקנות: "אני מאמין שהחטופים ישובו, ואני מאמין שהאיראנים יצטרכו למצוא עץ אחר לטפס עליו, ושהמזרח התיכון יהפוך השנה למקום הרבה יותר שפוי ואני מאמין שבמקום לשוב ל-6 באוקטובר שהיה מלא שנאה ומחלוקת, נקום לחברה מכילה, רגועה. בעזרת השם נחליף את הממשלה בממשלה של אנשים מוכשרים ערכיים ולא אסופת עסקנים מושחתים", חתם גלעד את הנבואה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה