תקשורת ומדיה

אברי גלעד שולח עקיצה לקולגה: "הוא לא מעניין"

כתב "הארץ" אלון עידן, יצא השבוע נגד מגיש קשת 12, אברי גלעד, שלא נותר חייב: "שהמילים שלו יישארו בפה שלו. אין לי צורך להכניס אותן אליי"
מערכת ice |  1
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
כתב "הארץ" אלון עידן, יצא השבוע נגד מגיש קשת 12, אברי גלעד, כשהשתמש במילים קשות נגדו אחרי שכתב בין היתר: "אברי גלעד הוא אברי גלעד - אידאה של דביליות מהוקצעת".
ב-TMI שוחחו עם אברי גלעד, שהגיב בצורה מאופקת למתקפה של כתב "הארץ" אחרי שעקץ אותו ואמר: "לא מעניין. שהמילים שלו יישארו בפה שלו. אין לי צורך להכניס אותן אליי". 
כזכור, אמש (חמישי) מגיש חדשות הלילה לצידו של יאיר שרקי שלח מסר השבוע של תודה לכלל כוחות הביטחון: "בא לי להתחיל את התוכנית הזאת בתודה - תודה לטייסים, למפקד חיל האוויר, תודה לרמטכ"ל, תודה לשר הביטחון, תודה לראש הממשלה. איזה יופי. כשאתם עובדים ביחד מי יכול עלינו. אולי תמשיכו ככה עוד כמה ימים, נגמור את העניין כבר, לא?".
יאיר שרקי הוסיף ואמר: "עדיין, הערת אזהרה כי יש אופוריה קלה, אין חיילים על הקרקע אין נפגעים בעורף בזכות הציות של האזרחים". אברי גלעד הוסיף כי "מבעד לשכבות המייקאפ, אני לא יודע אם אתה רואה חזר לי הצבע ללחיים, ליום אחד, מותר, לא?". "יש תחושה שנסראללה מתחיל להיות לבד", סיכם יאיר שרקי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף קצת חיוביות מהצמד הזה (ל"ת)
    רנה 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור