קריירה ולימודים

אברי גלעד פותח בקריירה חדשה: זו הסיבה בגללה נעלם מהמסכים?

אברי גלעד, שנעלם לאחרונה מהמסכים ומהרשתות החברתיות, חשף כי הוא  יוצר ומצטרף למיזמים חדשים, שאחד מהם הוא פתרון טכנולוגי מהפכני לילדים עם דיסלקציה
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד, מנחה הטלוויזיה הוותיק, נעלם מעט לאחרונה מהתקשורת ומהרשתות החברתיות. היום (שלישי) גלעד אולי חשף את הסיבה לכך, וסיפר על פרויקט חדש עליו הוא עובד שגם לכם יש הזדמנות לקחת בו חלק.
בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, אברי גלעד כתב: "בזמן הזה שאני פחות בתקשורת ובפייסבוק, אני יוצר ומצטרף למיזמים שישנו את החיים של כולנו, בקרוב אעדכן. אחד מהם ייתן בתוך שנה פתרון טכנולוגי מהפכני לילדים עם דיסלקציה. לראשונה יוכלו דיסלקטים לקרוא רגיל. כן כן. שותפי ואני מחפשים עכשיו מנכ"ל שיוביל את המיזם".
אברי גלעד הוסיף וסיפר מה הן דרישות התפקיד אותו הוא מחפש: "אז מה הן מה הדרישות לתפקיד? הדרישה הראשונה היא רקע בדיסלקציה. או מהתמודדות אישית או משפחתית. הדרישה השנייה היא ניסיון מוכח בהובלת סטארטאפים מצליחים. הדרישה השלישית והאחרונה לתפקיד היא אישיות סבירה. אל תשלחו לי קורות חיים, זה משעמם אותי. רק מתאימים ומתאימות מוזמנים לכתוב כתיבה חופשית, עם שגיעות (הטעות במקור). תייגו מישהו שמתאים. פניות רק למייל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה