בארץ

סיום טראגי לחיפושים: גופתו של אביעד פרחי אותרה בצפון רומניה

גופתו של אביעד פרחי, שנעדר מאז ראש השנה, נמצאה בצפון רומניה לאחר מאמצים ממושכים של צוותי איתור וחילוץ, בשיתוף הקונסוליה הישראלית, זק"א והמשטרה המקומית. כעת מתמקדים בהחזרתו לישראל בהקדם
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
גופתו של אביעד פרחי, שנעדר מאז ראש השנה, אותרה אתמול (חמישי) סמוך לעיר סוצ'אבה שבצפון רומניה. פרחי נסע לאומן ולא נוצר עמו קשר מאז ה-7 באוקטובר. מאז נעלם, הוקדשו מאמצים נרחבים לאיתורו. חברת "פספורטכארד" שלחה צוותי איתור וחילוץ שפעלו לאתרו, בשיתוף פעולה עם הקונסוליה הישראלית ברומניה, משטרת ישראל, המשטרה המקומית ברומניה וכן מתנדבים ישראלים ויהודים מאוקראינה ורומניה.
צוות מיוחד שנשלח לרומניה במהלך חג הסוכות הצליח לאתר את גופתו של פרחי. כעת, המאמצים מתמקדים בהשבת גופתו לישראל בהקדם האפשרי. אור לב, מנכ"ל חברת מגנוס איתור וחילוץ אמר: "לאחר מאמצים רבים מצד צוותי מגנוס ושותפינו, הצלחנו לאתר את גופתו של אביעד ז"ל. מדובר במבצע מורכב ומאתגר, אך בסופו הצלחנו לסיים את החיפושים. אני שולחים תנחומים עמוקים למשפחתו ברגעים קשים אלו".
מפקד זק"א אירופה, נחמן דיקשטיין, שהוביל את החיפושים, הוסיף כי עם קבלת הדיווח על היעדרותו של פרחי לאחר שלא הצליח לעלות לטיסה לישראל, נעשו מאמצים בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית ברומניה ובאוקראינה, יחד עם גורמי השלטון המקומיים, לאתרו. מתנדבי קהילת "תקווה אודסה" שסייעו בחיפושים הפיצו מודעות כדי לעזור באיתורו. למרבה הצער, הבשורה על מציאת גופתו הגיעה אתמול. כעת פועלים לסייע בתהליכים הדרושים מול הרשויות ולכבד את כבוד המת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה