השוק

מטא בגל פיטורים עצבני: התרגיל של העובדים לא השתלם

בחברת הענק מטא מאסו בתרגיל שביצעו חלק מעובדי החברה, עם שוברי האוכל שמגיעים להם עם כניסתם לעבודה. על פי הדיווחים, בחברה זעמו כאשר התברר להם על אופן השימוש שנעשה בשוברים וביקשו מהעובדים להפסיק אך חלקם המשיכו, וכעת החברה החלה בגל פיטורים
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום vecteezy ,pexels)
חברת הענק מטא הכוללת בתוכה את פייסבוק, אינסטגרם וגם את אפליקציית המסרים האהובה בישראל, וואטסאפ, נתקלה לאחרונה בתופעה שהכעיסה את הנהלת החברה באופן חריג, ואף גרם להם להתריע בפני עובדיהם על אותה תופעה.
לבכירי החברה התברר כי העובדים, אשר מקבלים עם כניסתם לעבודה בחברה כרטיס שובר חודשי לקניית אוכל, בדומה לכרטיס הסיבוס המוכר בישראל, עושים בו שימוש מעט שונה, כמו קניית מצרכים בסיסיים לבתם או שיתוף השובר עם אנשים אחרים,
בחברה החליטו לשים סוף לתופעה והתריעו בפני עובדיהם כי התופעה הפכה לנרחבת מדי וביקשה מהם להפסיק אותה באופן מיידי. על פי דיווח שפורסם ברשת BBC, בחברה גילו כי מרבית העובדים הפסיקו את אותן פעולות, אך יש כאלו שהמשיכו באין מפריע.
על פי הפרסום ברשת BBC, חלק מעובדי החברה טוענים כי פוטרו כשלושים עובדים ואף חלק מאותם שלושים עובדים פוטר על אף שהפסיק לעשות שימוש לא ראוי בשובר, כפי שביקשו בהנהלה.
הסיבה הרשמית שסיפקה החברה לפיטורים, כך טוענים אותם עובדים, היא שהם עשו שימוש בכרטיס בחנויות שלא ראויות לכך וקנו מצרכים שלא לשמם מיועד הכרטיס, כמו מברשות שיניים, משחות שיניים וכוסות יין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה