טלוויזיה

"האח הגדול" ורשת 13 שוברים את הרשת במהלך עם טיקטוק

דיירי האח הגדול שמועמדים להדחה מצלמים "סטורי טיים" שמשודר בבלעדיות בחשבון הטיקטוק של רשת 13, ומנסים לספר לצופים מדוע דווקא הם צריכים להישאר בבית. זאת במסגרת המהלך המשותף החדש של רשת 13 והרשת החברתית טיקטוק
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ברשת 13 מבינים את כוחה של הרשת החברתית הסינית ויוצאים במהלך משותף, במסגרת שיתוף פעולה חדש ומסקרן. לדברי הרשת, צופי העונה החדשה של "האח הגדול" שעלתה לאחרונה, יכלו לצפות בתכנים מסוימים מהתוכנית רק בטיקטוק.
הסיבה היא שרשת 13 ופלטפורמת התוכן הבינלאומית טיקטוק יצאו בשיתוף פעולה על תכני האח הגדול. מדובר בפעם הראשונה בה פלטפורמת התוכן הפופולרית חוברת לתוכנית ריאליטי מובילה, ואלו יוצרות ביחד תוכן ייעודי שמשודר באופן בלעדי בטיקטוק. עד כה התכנים בהאשטאג הרשמי #האחהגדול2024, נצפו למעלה מרבע מיליארד פעמים בטיקטוק.
במסגרת שיתוף הפעולה, דיירי האח הגדול שמועמדים להדחה מצלמים סרטון "סטורי טיים" ייעודי, בפורמט הכה-מזוהה עם טיקטוק, אשר עולה באופן בלעדי לחשבון הטיקטוק של רשת 13. ה"סטורי טיים" נועד לפתוח ערוץ תקשורת ישיר בין המועמד להדחה לבין הצופים בבית, ובו כל מועמד מנסה לספר לצופים מדוע דווקא הוא צריך להישאר בבית האח הגדול. בסטורי טיים הראשון שעלה לחשבון של רשת 13, צפו למעלה מחצי מיליון איש תוך פחות מ-24 שעות. 
בנוסף, ברשת 13 משדרים לייב מיוחד ייעודי לטיקטוק לפני כל פרק, אשר מציג את הרגעים בבית האח הגדול לפני שידור הפרק וכולל פריצה לשידור החי הטלוויזיוני. שיתוף הפעולה יימשך לאורך כל העונה, ויכלול עוד פעילויות ורגעי שיא שייחשפו בהמשך, ויהיו נוכחים גם בטלוויזיה וגם באפליקציה. 
ההאשטאגים הרשמיים #האחהגדול ו-#האחהגדול2024 משמשים את הקהילה כדי לדון, לצפות, ליצור ולעקוב אחרי כל מה שמתרחש בבית הנצפה ביותר במדינה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה