משפט

ארומה חוטפת תביעה: זה הסניף שגרם לסכסוך גדול

התביעה בגובה 700 אלף שקל גורסת כי רשת ארומה שכרה בחודש יולי 2017 ל-10 שנים בסך הכל, שטח מסחרי ברחוב בוגרשוב בתל אביב, עליו לכאורה לא העבירה את דמי השכירות מאז תקופת האופציה השנייה של 2023. בתביעה נטען כי נגרם: "הרס כליל של תשתיות החנות, והותירו את המושכר לא ראוי לשימוש"
מערכת ice | 
ארומה (צילום פלאש 90)
על פי שלמה בוצ'צ'ו מאתר 'בית המשפט!', תביעה חדשה מערבת בתוכה את אחת מרשתות בתי הקפה המובילות בישראל. כאמור, עורכת דין הגיבה תביעה בגובה של כ-700,000 שקל נגד קפה ארומה הולדינגס בע״מ, לצד שפע זכיונות בע"מ ואחרים עם טענות להפרת הסכם שכירות של סניף בתל אביב.
על פי בוצ'צ'ו, התביעה גורסת כי רשת ארומה שכרה בחודש יולי 2017 ל-10 שנים בסך הכל, שטח מסחרי ברחוב בוגרשוב בתל אביב, עליו לכאורה לא העבירה את דמי השכירות מאז תקופת האופציה השנייה של 2023. בתביעה נטען כי נגרם: "הרס כליל של תשתיות החנות, והותירו את המושכר לא ראוי לשימוש".

ארומה הגיבה לתביעה וטענה: "התובעת היא זו שהפרה את הסכם השכירות והנתבעות רק פעלו להקטנת נזקיהן, כל זאת מבלי להפר את הסכם השכירות עם התובעת. התובעת סירבה, בניגוד להסכם השכירות בין הצדדים, לתקן את הליקויים הכבדים שהיו קיימים במושכר. ברור שלא נגרם לה כל נזק ו/או כל הפסד הכנסה כפי שטענה בכתב התביעה, שפע זכיונות שילמה לה את מלוא דמי השכירות עד למועד הפינוי".
עוד נטען על ידי ארומה: "התובעת אף מעלימה עובדות ומסרבת להציג לנתבעות את הסכם השכירות עליו חתמה עם השוכר החדש, דבר המחזק את החשש כי כל תביעתה נגועה בניסיון לעשיית עושר ולא במשפט מצידה". בתביעה הוצג כי: "גובלת במרמה, הם שלחו שוכר מדומה העונה לשם אבולעפיה, ניהלה עמו מו״מ לצורך השכרת המושכר - בזמן שב״כ הנתבעות לוחץ להתפשר על סכום פיצוי נמוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה