ויראלי

יעל שלביה חושפת את עומר אדם: "הוא יותר משקיע"

שלביה חשפה בראיון לחג כי: ״ברור שאכין משהו לחג! האמת שלא חשבתי עדיין, אבל צילמתי מסך לכל מיני מתכונים שאני רוצה להכין. מחר, אחרי הצילומים, אתעסק בזה. אזמין בשר, דגים ועוד. מי יותר בשלן? אני, ברור. אבל האמת שהחביתות שהוא מכין הרבה יותר שוות משלי. הוא יותר משקיע״
מערכת ice | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אופטיקנה)
במסגרת צילומי הפרסומת החדשה של ״צ׳יק״ מבית חברת הביטוח ״ליברה״, הדוגמנית יעל שלביה, זוגתו של הזמר עומר אדם, התראיינה ל-TMI ובין היתר סיפרה על הבישולים לחג, האווירה בכלל והזוגיות עם הזמר.
שלביה חשפה בראיון כי: ״ברור שאכין משהו לחג! האמת שלא חשבתי עדיין, אבל צילמתי מסך לכל מיני מתכונים שאני רוצה להכין. מחר, אחרי הצילומים, אתעסק בזה. אזמין בשר, דגים ועוד. מי יותר בשלן? אני, ברור. אבל האמת שהחביתות שהוא מכין הרבה יותר שוות משלי. הוא יותר משקיע״.

היא גם סיפרה היכן יבלו בערב החג: ״נערוך את החג במושב, עם המשפחה שלי ועם המשפחה שלו. ביחד. איחוד משפחות? לא, לא. כבר קיימנו איחוד וכן ברור שהם מסתדרים,.
לסיום היא הודתה מה היא מאחלת לעצמה: ״אני מאמינה שכולם מאחלים את זה לעצמם, שתהיה לנו שנה טובה, רגועה, שקטה, ושהחטופים יחזרו הביתה. אני חושבת שזו המשאלה הכי גדולה של כולם. זה מה שכולם מחכים לו. וזהו, שרק נהיה בריאים ושיהיה לנו נחת פה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה