ויראלי

יעל שלביה נשברת מההשפלה שחוותה: "נעלבתי מאוד, זה פוגע"

יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם והדוגמנית המצליחה, חטפה ביקורות קשות מאוד לאחרונה אחרי שפרסמה מספר תמונות שלה, בה נטען כי היא "על גבול האנורקסיה". כעת, הדוגמנית מגיבה: "לא צריך להעיר לנשים על איך שהן נראות, זה פוגע"
מערכת ice |  2
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם והדוגמנית המצליחה, מרבה לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם עם תיעודים ותמונות באופן יום יומי. אלא שבשבוע שעבר, שלביה העלתה מספר תיעודים לרשתות החברתיות, שהדאיגו מאוד את הגולשים, כשהיא נראית שם רזה מתמיד, וממש לא בפעם הראשונה.
התגובות של העוקבים היו קשות מאוד. אחת העוקבות כתבה לשלביה: "איזה רזון קיצוני כל היופי הזה וגוף של ילדה בת 10 מה יפה בזה לא מצליחה להבין זה על גבול האנורקסיה". עוקבת נוספת כתבה לה: "למרות שאת דוגמנית, הרזון בעיניי מוגזם". כאשר עוקבים נוספים כתבו: "את רזה מדי זה כבר לא יפה", "אני רואה אותך ואני נהיית רעבה" ועוד.
שלביה, שנפגעה מהביקורות כלפיה, שוחחה עם "ישראל היום" על סט הצילומים לקמפיין האופנה של רנואר, בראיון שפורסם הבוקר (שני), בו חשפה הדוגמנית: "מאוד נעלבתי. אני בדרך כלל לא מגיבה".
 
עוד הוסיפה ואמרה שלביה כי הביקורות הקשות והמשפילות הללו, עלולות לגרור איתם טריגרים: "מי שעלולה לסבול מבעיות במשקל ההערות האלה הן טריגרים. לא צריך להעיר לנשים על איך שהן נראות, זה פוגע". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפסיקו להגיב על נשים איך הם נראות....
    גיתית 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקי לצטט את השטויות של טילור סוויפט. כל העבודה שלך זה רק להשוויץ עם הגוף שלך, כשזה מגיע למחמאות את ממש נהנית, כשזה הפוך פתאום צריך להפסיק להגיב. זה העבודה שלך, זה מה שאת מוכרת לאנשים. את הגוף שלך.... תתמודדי!
    סגור
  • 1.
    אהבלה
    דוד 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין מה מוצאים במכוערת הזאת
    סגור