ויראלי

יעל שלביה במצב מדאיג? "היא על גבול האנורקסיה"

יעל שלביה שוב מדאיגה את המעריצים, אחרי שהעלתה מספר תמונות לחשבון האינסטגרם שלה, והותקפה: "איזה רזון קיצוני, מוגזם. מתכון בטוח להפרעות אכילה לעוקבות אחרייך". מה דעתכם?
מערכת ice | 
יעל שלביה ואנה זק (צילום אינסטגרם של יעל שלביה)
יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם והדוגמנית המצליחה, מרבה לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם עם תיעודים ותמונות באופן יום יומי. אלא שאמש (רביעי) שלביה העלתה מספר תיעודים לרשתות החברתיות, שהדאיגו מאוד את הגולשים, כשהיא נראית שם רזה מתמיד.
שלביה פרסמה מספר תמונות שלה מסט צילומים לקמפיין אופנה של רנואר אליו היא מצטלמת בימים אלו, ומיד העוקבים שלה הבחינו ב"רזון הקיצוני" לדעתם, מה שהדאיג אותם מאוד והם כמובן לא שכחו להגיב על כך.
אחת העוקבות כתבה לשלביה: "איזה רזון קיצוני כל היופי הזה וגוף של ילדה בת 10 מה יפה בזה לא מצליחה להבין זה על גבול האנורקסיה". עוקבת נוספת כתבה לה: "למרות שאת דוגמנית, הרזון בעיניי מוגזם". כאשר עוקבים נוספים כתבו: "את רזה מדי זה כבר לא יפה", "אני רואה אותך ואני נהיית רעבה" ועוד.
 

עוקבת נוספת של שלביה, הביעה דאגה ממצבה הבריאותי וכתבה לה: "את רזה מידי... זה לא בריא יעל.. אני באמת חושבת שבתחילת דרכך כדוגמנית היית מלאה יותר ויפה הרבה יותר.. וגם לעוקבות אחריך. מה הן ירגישו אם יראו וירצו גוף כזה שהוא כמעט לא הגיוני ובלתי מושג. מתכון בטוח להפרעות אכילה. אז לפחות למען העוקבות לא להגזים עם הרזון". 
זו ממש לא הפעם האשונה שהעוקבים שלה מביעים דאגה נוכח הרזון של שלביה, אחרי שרק לפני כחצי שנה, העלתה הדוגמנית פוסט אליו היא צירפה מספר תמונות שלה. אלא שהיא לא דמיינה שהפוסט הזה ייצור סערה כל כך גדולה ברשת, אחרי שגולשות תקפו אותה על המראה שלה, בעקבות "רזון קיצוני" לטענתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה