בארץ

עדכון פיקוד העורף: שינויים משמעותיים בהנחיות ההתגוננות

פיקוד העורף מעדכן את הנחיות ההתגוננות באזורים שונים, ומאפשר קיום התקהלויות של עד 2,000 אנשים בדן, שרון, אזורי כרמל, ואדי ערה ועוד. היישובים במדרג פעילות חלקית מסמנים גישה גמישה במציאות הביטחונית הנוכחית
מערכת ice | 
הנחיות פיקוד העורף (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
בתום הערכת מצב שנערכה בידי פיקוד העורף, הוחלט על עדכון הנחיות ההתגוננות לאור המצב הביטחוני המתמשך. החל מהיום (שבת), בשעה 20:00, יתאפשר קיום התקהלויות של עד 2,000 אנשים באזורי הנחיה מסוימים, כולל הכרמל, ואדי ערה, מנשה, שומרון, שרון, דן ירקון, השפלה וחלק מיישובי עוטף עזה. עד כה, ההגבלה הייתה על 1,000 אנשים, והשינוי מהווה הקלה משמעותית עבור האוכלוסייה המקומית.
העדכון נעשה לאחר בדיקה מעמיקה של המצב הביטחוני, כשההערכה היא שהסיכון בהתקהלויות גדולות יותר התמתן באזורים אלה. במקביל, הועברו יישובים נוספים למדרג פעילות חלקית, כגון טורעאן וחלק מיישובי מוא"ז אל-בטוף ועמק יזרעאל, דבר שמצביע על שינוי במידת האיומים באותם אזורים.

צילום: פיקוד העורף
כאמור, שאר אזורי הארץ נותרו ללא שינוי בהנחיות הקודמות, כאשר פיקוד העורף ממשיך לעקוב אחרי המצב ויבחן כל שינוי בהתאם להתפתחויות בשטח. מטרת השינויים היא לאפשר לתושבים לחזור לשגרת חיים חלקית ובו זמנית לשמור על אמצעי בטיחות במצבים ביטחוניים רגישים. הציבור מתבקש להישמע להנחיות פיקוד העורף ולעקוב אחר ההודעות המתקבלות כדי להבטיח את שלומו וביטחונו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה