ויראלי

כוכב "האח הגדול" מציג: שלט חוצות לעיתונאי שתמך ברוג'ר ווטרס

הסערה סביב דבריו של גדעון לוי מסרבת לדעוך, והפעם: גיא איתן, יוצא "האח הגדול", העלה שלט לאיילון עם מסר ברור לעיתונאי: "תינוק יהודי שווה הרבה יותר" 
רוני שיינר | 
שלט חוצות לגדעון לוי (צילום אינסטגרם)
בתחילת החודש, במסגרת ראיון, הכחיש רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, את זוועות השבעה באוקטובר ואמר בין היתר: "חמאס לא הרגו תינוקות".
גדעון לוי, עיתונאי בעיתון "הארץ" וחבר של ווטרס, התראיין לתוכנית "הצינור" והסביר את הסיבה בגללה ווטרס התעלם מחטיפתו של התינוק כפיר ביבס, שעדיין נמצא בשבי החמאס: "נהרגו 17 אלף תינוקות וילדים בעזה ואתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחיד שנחטף? בתמונה הכוללת הוא רואה את התמונה הרבה יותר מאשר כל הישראלים, וכואב לו על מה שהוא רואה הרבה יותר מאשר רוב הישראלים, ועל כך ההערכה שלי אליו".
דבריו של לוי עוררו סערה ברשתות החברתיות וידוענים רבים תקפו את לוי על אמירותיו, ביניהם גיא איתן, יוצא "האח הגדול", שהעביר מסר מרומז ללוי כשכתב: "נדבר מחר, ביי". 
הבוקר מימש איתן את הבטחתו כאשר תלה שלט חוצות ענק בנתיבי איילון שהוקדש לעיתונאי, בו כתב בין היתר: "כן, תינוק יהודי שווה הרבה יותר יותר". בעמוד האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 259 אלף איש, פרסם איתן הודעות קוליות ששלח ללוי: "אתה אדם מבוגר, אני חייב לכבד אותך. אבל אני לא מכבד את הדעות שלך. אני חושב שאתה גם טועה וגם מטעה. עכשיו הבנו שתפסת צד. אם אתה לא משלנו- אתה יכול לארוז מזוודה ולעבור לצד השני. אולי יקבלו אותך עם בקלוואות. דרך אגב, אתה חייב לי 32 פלוס מע"מ. יאללה ביי". 
 

נזכיר, כי בין כוכבי הביצה שמיהרו לגנות את דבריו של לוי הייתה יאנה יוסף, שכתבה: "תיקחו לו את האזרחות בחייאת, לא מורכב, וקדימה לטול כרם". מיקי בוגנים: "בפרחית פשוטה תלך כפרה על חיילי צה"ל, על החטופים ועל מדינת ישראל! עוכר ישראל". קארין עליה: "תמשיכו לתת לו במה בתקשורת! תראיינו אותו, תנו לו במה ברור! מדינה בושה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה