ויראלי

יאנה יוסף תוקפת: "תיקחו לו את האזרחות וקדימה לטול כרם"

הרשת החברתית סוערת בעקבות דבריו של רוג'ר ווטרס, שהכחיש את זוועות ה-7 באוקטובר. העיתונאי גדעון לוי התראיין בנושא ומותקף וגם הוא בשעות האחרונות. יאנה יוסף: "תיקחו לו את האזרחות בחייאת, לא מורכב". מיקי בוגנים: "עוכר ישראל"
רוני שיינר |  3
יאנה יוסף (צילום דנה לביא)

רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, הכחיש במסגרת ראיון את זוועות השבעה באוקטובר ואמר: "חמאס לא הרגו תינוקות".

עיתונאי "הארץ" גדעון לוי, חברו של ווטרס, התראיין אמש לתוכנית "הצינור" ברשת 13 והסביר את הסיבה בגללה ווטרס מתעלם מחטיפתו של התינוק כפיר ביבס, שעדיין נמצא בשבי החמאס: "נהרגו 17 אלף תינוקות וילדים בעזה ואתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחיד שנחטף? בתמונה הכוללת הוא רואה את התמונה הרבה יותר מאשר כל הישראלים, וכואב לו על מה שהוא רואה הרבה יותר מאשר רוב הישראלים, ועל כך ההערכה שלי אליו".
דבריו של לוי עוררו סערה ברשתות החברתיות. יאנה יוסף כתבה: "תיקחו לו את האזרחות בחייאת, לא מורכב, וקדימה לטול כרם". גיא איתן, יוצא "האח הגדול" שתקף בחודש שעבר את העיתונאי חיים לוינסון בעקבות התבטאותו על בקבוק הקולה שהחזיקה נועה ארגמני, העביר מסר ללוי: "נדבר מחר, ביי". מיקי בוגנים כתב: "בפרחית פשוטה תלך כפרה על חיילי צה"ל, על החטופים ועל מדינת ישראל! עוכר ישראל". קארין עליה: "תמשיכו לתת לו במה בתקשורת! תראיינו אותו, תנו לו במה ברור! מדינה בושה". 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השם גדעון
    לאה 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מטמא את השם שלו שיקרא את מקור שמו, ההיפך מתדמיתו בושה
    סגור
  • 2.
    ממש אסון בכלל לתת לו במה
    שמחוש 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בושה וחרפה ,אין דברים כאלה זה שחוצן אומר דבר כזה על ה7 באוקטובר, זה ברור, לא אוהבים אותנו ולכן מתכחשים על כל הזוועות ,אבל שיהודי יסכים לנאמר ואף יצדיק זה אסון. ותחזבו משפחת לוי. מי היו בתורה הלווים. פשוט מכה. אסור לתת לו דום במה לא טלוויזיה ולא עיתון ולחסום אותו מפעילות
    סגור
  • 1.
    לוי אידיוט
    עקיבא 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הוא מצפה ממלחמה שהם פתחו בה. הם היו צריכים לחשוב קודם והם ידעו. זה תוצאה של מלחמה בעזה וזה ידוע. מזל שלהם צה"ל הוא צבא מוסרי.
    סגור