תיירות

טלטלה בענף התיירות: זו המכה הקשה שסופגות חברות גלובליות רבות

על פי המחקר של חברת הפינטק Airwallex, הרווחיות של 66% מחברות התיירות הגלובליות נשחקת מכיוון שהן משתמשות במערכות תשלומים מיושנות או מסובכות. אתגר נוסף שניצב בפני תעשיית התיירות הוא שינוי בהעדפות הצרכן בתחום התשלומים מפרוץ מגפת הקורונה

מערכת ice | 
דרכונים (צילום shutterstock)
ענקית הפינטק Airwallex (איירוולקס), אשר השיקה את פעילותה בישראל במאי 2023, פרסמה את תוצאות המחקר הבינלאומי החדש שלה אשר לפיהן הרווחיות של 66% מחברות התיירות הגלובליות נשחקת מכיוון שהן משתמשות במערכות תשלומים מיושנות או מסובכות. עוד עולה מהמחקר, כי 90% מהחברות הללו ציינו שרכישה והטמעה של מערכת תשלומים מודרנית נמצאת בעדיפות עליונה השנה.
לפי המחקר, שבוצע במשותף על ידי Airwallex וחברת המחקר Skift, המתמחה במחקרים בשוק התיירות, אתגר נוסף שניצב בפני תעשיית התיירות הוא שינוי בהעדפות הצרכן בתחום התשלומים מאז מגפת הקורונה.
אמנם נרשמה צמיחה בתשלומים הבינלאומיים, אולם העלייה חסרת התקדים בשיטות התשלום המקומיות בשווקים השונים מסבכת את ביצוע הטרנזאקציות הכספיות בקרב 70% מהחברות בענף התיירות.
אור ליבן, מנכ״ל ישראל ואזור המזרח התיכון ב-Airwallex, התייחס לנתונים ואמר:  "ככל שענף התיירות ברחבי העולם ממשיך לשגשג, כך גוברת התלות של חברות אלו בתשלומים מהירים ורציפים בין מדינות, שיענו על ציפיות הלקוחות בכל נקודות המגע עמם".
 


 
"עם זאת, המחקר החדש שלנו חושף שתהליכי תשלומים איטיים ובלתי יעילים מייקרים את העלויות הכרוכות בתנועות כספיות בינלאומיות ונוגסים ברווחי החברות, שגם בזמנים הטובים ביותר מבוססים על שולי רווח נמוכים. מודרניזציה של המערכות הפיננסיות באמצעות הטמעת פתרון אחוד בפריסה רחבה, היא מרכיב קריטי בהקטנת עלויות וצימצום תקלות בתשלומים חוצי גבולות. עבור חברות קטנות בשוק, פתרון מסוג זה מאפשר להן להתחרות בחברות גדולות ומבוססות יותר".


בתמונה: אור ליבן, מנכ״ל ישראל ואזור המזרח התיכון ב-Airwallex  (צילום: אייל טואג).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה