תרבות ופנאי

נועה קירל באחת ההופעות הגדולות בעולם: "פאק חמאס"

נועה קירל,  המשיכה לכבוש פסגות חדשות אחרי שהפכה לזמרת והיוצרת הישראלית הראשונה שמופיעה באחד מהפסטיבלים הגדולים, החשובים והנחשקים בעולם - רוק אין ריו שנערך בברזיל. קירל הופיע כשהיא עטופה בדגל ישראל, וחדי העין הבחינו בכיתוב עליו
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום Antonio Marcos)
נועה קירל, היא ללא ספק אחת הכוכבות הגדולות ביותר היום בישראל. הזמרת האהובה, שרק לאחרונה התארסה לדניאל פרץ, השיקה בשבוע שעבר שיר חדש באנגלית, ואמש (חמישי) היא המשיכה לכבוש פסגות חדשות אחרי שהפכה לזמרת והיוצרת הישראלית הראשונה שמופיעה באחד מהפסטיבלים הגדולים, החשובים והנחשקים בעולם - רוק אין ריו שנערך בברזיל.

בכך הצטרפה קירל לרשימת אומנים בינלאומיים ענקיים שמופיעים בפסטיבל, וביניהם: קייטי פרי, טראוויס סקוט, אד שירן, אימג'ן דראגונס, קרול ג'י, דיפ פרפל, ד.ג'י סנייק ועוד. קירל גנבה את ההצגה כשעלתה לשיר על הבמה הגדולה עם דגל ישראל. אבל חדי העין שמו לב שעל הדגל של קירל כתוב "פאק חמאס".
קירל שרה ממיטב הלהיטים שלה באנגלית וגם בעברית והוכיחה שמקומה על המפה העולמית של המוזיקה מוצדק, לאחר מספר מופעים שקיימה בארצות הברית, השתתפות בלתי נשכחת באירוויזיון (שהביאה לה את המקום השלישי והמכובד) ושיתופי פעולה עם מיטב היוצרים והמפיקים. בפסטיבל הנוכחי בברזיל הוצמדו לה ארבעה מאבטחים בכל רגע, על רקע המצב הביטחוני המתוח שמשפיע על מעמד הישראלים בעולם.
עם שובה לארץ תתכונן נועה קירל במרץ להופעה הגדולה והרביעית שלה במספר בפארק הירקון שתתקיים ביום חמישי הבא. במופע היא צפויה לארח את הצמד הפופולרי נס וסטילה וגם את הזמר אושר כהן, איתו יש לה להיט משותף שכבש כבר את כל מצעדי המוזיקה בישראל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נעה את עשר
    סלומון 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני יודע באיזו דעה פוליטית מחזיקה נעה זה גם לא מעניין. מה שחשוב מבחינתי זה להיות שגריר ישראל בכל מקום בעולם וכך עושה נעה בדיוק כמו נעה טישבי. מסתבר שנעה ונעה עושות עבודה טובה ועל כך יש לאמר תודה.
    סגור
  • 1.
    מה זאת אומרת יוצרת?
    שני 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם עפים עלינו? עאלק יוצרת
    סגור