השוק

רמי לוי משנה כיוון, שופרסל מטלטלת את השוק והמלונות בישראל קורסים

רמי לוי מתחיל למכור מוצר חדש בחנויות, שופרסל החליטה לדחות את כל התשלומים, איש עסקים ישראלי נעצר בחשד לניסיון התנקשות בנתניהו, רשת מלונות סלינה ממשיכה לקרוס בחובות ורשת בראון נמכרה אחרי ששקעה גם היא בחובות. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי, שופרסל, אושר עד (צילום shutterstock)
מהפכה במזומן בישראל: השטרות עשויים להתבטל ולהיעלם מהארנקים: במטרה להילחם בהון השחור ולהגדיל את הכנסות המדינה, עלה הרעיון לבטל את שטרות ה-200 שקל ואם יתקבל כולנו ניאלץ לגשת לבנק ולהפקיד או להחליף אותם. האם זו תחילת הסוף של המזומן בישראל? לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל מטלטלת את השוק: החליטה לדחות את כל התשלומים: האחים יוסי ושלומי אמיר, הבעלים החדשים של שופרסל, אשר רכשו את השליטה בחברה בפברואר תמורת 1.5 מיליארד שקל, החליטו ללא התראה מראש להאריך את תנאי התשלום לספקים מ-30 או 45 יום ל-60 יום, מהלך שנתפס על ידי רבים כניסיון להגדיל את תזרים המזומנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
זה איש העסקים המוכר שחשוד בתכנון ההתנקשות בנתניהו: בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והתיר לפרסם את פרטי הנאשם - איש העסקים מוטי ממן, בן 72 מאשקלון, שגויס על ידי איראן ותכנן להתנקש בראש הממשלה, שר הביטחון, נפתלי בנט או ראש השב"כ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשת המלונות הישראלית קורסת: החובות זינקו ב-120 מיליון שקל: זינוק דרמטי בחובות סלינה לקבוצת חג'ג': מ-45 ל-164 מיליון שקל תוך סוף שבוע. חג'ג' כבר נאלצה למחוק השקעות בסך של כ-25 מיליון שקל בקשר לפעילותה עם סלינה, ועתה בוחנת אפשרויות להיכנס לניהול ישיר של הנכסים או להשכירם לגורמים אחרים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשת המלונות בראון נמכרת: אלו הקונים החדשים: לאחר שנקלעה לבעיות כלכליות - חלק מרשת המלונות בראון תירכש על ידי מלונות קנדה ישראל, כאשר מדובר גם במלונות בארץ וגם בחו"ל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי, שופרסל ואושר עד משנות כיוון: מוצר חדש בדרך: קבוצת 'קיבוץ השלושה' נכנסת לראשונה לקטגוריית מזרני השינה ותשווק את מזרני הויסקו בישראל ברשתות המזון והשיווק המובילות, בניהן: רמי לוי, חצי חינם, שופרסל אונליין , אושר עד. לרגל ההשקה  יעלה קמפיין דיגיטל וסושיאל רחב, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מנכ"ל ישרוטל: "בשנה הקרובה נקים 10 בתי מלון חדשים בארץ" | ריאיון. בתוך חמש שנים 100 מלונות בארץ ובעולם. זו השאיפה של מנכ"ל ישרוטל ליאור רביב. בריאיון הוא מספר על הקיץ הטוב שהיה לאור המצב הביטחוני, על המלונות החדשים בארץ ובחו"ל ועם זאת על הרצון לחזור לשגרה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה