עסקי ספורט

תמונה עם איש ענק מעוררת סערה: האם מדובר בכוכב ה-NBA לשעבר?

האם תמונה מסתורית גרמה לבלבול בין שאקיל אוניל למישהו אחר? מריה אוזונה טיצ'י מגיבה עם סרטונים נוספים, לאחר שהכוכב ה-NBA לשעבר הכחיש כל קשר לתמונה שפרסמה וטוען שמדובר באדם אחר
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
תמונה שפורסמה ברשתות החברתיות הפכה לוויראלית, כשהציגה גבר גבוה מאוד אוחז בחזה של אישה. התמונה שהועלתה על ידי מריה אוזונה טיצ'י, יצרה ספקולציות רבות שהאדם בתמונה הוא שאקיל אוניל. טיצ'י צילמה את הסלפי מול המראה, כשמאחוריה עומד גבר גדול ממדים, מה שגרם למשתמשים להאמין שמדובר בכוכב ה-NBA לשעבר.
שאקיל אוניל, בן 52 ואחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA, מיהר להגיב לטענות "לא, הפעם זה לא אני" כתב אוניל כתגובה לתמונה והוסיף שהוא יפרסם תמונות נוספות שלו עם נשים שונות באותן פוזות, כדי להוכיח שמדובר באנשים אחרים. הוא הוסיף בהומור, "האם זאת גם חברה שלי?" והבהיר כי האישה האמיתית שלו היא שאקירה.
 
מריה אוזונה טיצ'י לא נותרה אדישה והגיבה על כך בסרטונים ובתמונות נוספות שלה עם אוניל. היא העלתה סרטונים שבהם נראית לצדו של אוניל במהלך הופעותיו, ואף תיעדה את עצמה בחדר האמבטיה שלו ובסמוך לבמה בזמן שהוא מופיע. טיצ'י ניסתה להדגיש את הקשר הקרוב שלה עם אוניל, ולהפריך את השמועות שמדובר בקשר שטחי בלבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה