בעולם

מותו המסתורי של גבר נחשף: המבורגר קפוא, סכין וטעות קטלנית

תעלומת מותו המסתורי של גריפית'ס: דקירה עצמית בזמן שניסה להפריד קציצות המבורגר קפואות. חוקר ראשי קובע כי מדובר בטעות מצערת, ולא בהתקפה או נטיות אובדניות
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
תעלומת מותו המסתורית של בארי גריפית'ס, בן 57 מלאנדרינדוד בוולס, נפתרה לאחר יותר משנה. מומחים לרפואה משפטית וחוקרי המשטרה קבעו כי גריפית'ס נהרג בטעות לאחר שדקר את עצמו. הטרגדיה התרחשה בזמן שניסה להפריד קציצות המבורגר קפואות.
גריפית'ס, שגר בדיור מוגן בעקבות שבץ שחווה, היה מסוגל להשתמש רק בידו הימנית. גופתו נמצאה ב-4 ביולי 2023, לאחר ששהה ללא תנועה במשך שבוע שלם. בדו"ח המקרה נמסר כי גופתו נמצאה על הבטן ושובל דם שנמשך מהמסדרון דרך חדר השירותים ולבסוף לחדר השינה.
 
החוקר הראשי, ג'ונתן ריס, הסביר כי הפציעה האנושה נגרמה ככל הנראה כתוצאה מטעות מצידו של גריפית'ס. "בזירת האירוע, דלת המקפיא הייתה פתוחה והמגירה השמאלית התחתונה הייתה שלופה , דבר שאפשר שליפת פריטים ממנה. על השיש במטבח נמצאו קציצות המבורגר לא מבושלות, סכין ומגבת מטבח. הפצע בבטן היה בגובה של משטח השיש, מה שמעיד שגריפית'ס ניסה לנפריד את הקציצות עם סכין ודקר את עצמו בטעות". החוקר ציין שלא נמצאו עדויות לכך שהקורבן הותקף או שהיו לו נטיות אובדניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה