עסקי ספורט

כוכב ה-NBA משנה מסלול: מה גרם לו להתחיל בקריירת ריקוד?

דווייט האוורד, הסנטר האגדי, מבצע מהלך מפתיע בקריירה עם השתתפות בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", ומקווה לזכות בתואר נוסף אחרי הצלחותיו ב-NBA
מערכת ice | 
NBA (צילום shutterstock)
דווייט הווארד, אחד הסנטרים המובילים של המאה ה-21, עשה מהלך מפתיע בקריירה שלו כאשר הצטרף לתוכנית הפופולרית "רוקדים עם כוכבים". לאחר שהשיג הצלחות רבות ב-NBA, כולל אליפות עם לוס אנג'לס לייקרס בשנת 2020, הווארד בן 28 ונישא לגובה של 2.08 מטר, ערך השבוע את הבכורה שלו בתוכנית וריתק את הקהל עם הופעה מרהיבה לצלילי השיר "This is how we do it".
בסיום השבוע הראשון של התחרות, הווארד סיים במקום השני וזכה לשבחים נלהבים מהצופים. "הוא היה ההפתעה של הלילה", נכתב ברשתות החברתיות, כאשר רבים ציינו את האנרגיה והכיף שהביא עימו לבמה. הווארד שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תגובות מחממות לב שהתקבלו בעקבות הופעתו.
 
בזמן שהווארד רוקד עם בת הזוג שלו לתוכנית, דניאלה קראגץ', שזכתה בעבר בתוכנית עם שחקן NBA נוסף, הם מדווחים על חוויות מרגשות ושיתוף פעולה פורה. הווארד, שנמצא בטייוואן לאחר עונה בפיליפינים, מקווה לזכות בתואר נוסף. מתוך 32 העונות של התוכנית, 12 סופרטאים הצליחו לזכות – האם הווארד יהיה הבא בתור?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה