עסקי ספורט

לברון ג'יימס בטירוף: חוזה ב-104 מיליון דולר ואיחוד היסטורי

לברון ג'יימס פשוט מסרב להיגמר: כוכב העל חתם על חוזה לשתי עונות בלייקרס תמורת 104 מיליון דולר לאורך כל התקופה וירשום היסטוריה, כשהוא צפוי לשתף פעולה עם בנו, ברוני ג'יימס. קודם לכן, ג'יימס ביקש לקצץ בשכרו כדי לצרף אליו כמה כוכבי על, אך אלה בחרו שלא להגיע
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
לברון ג'יימס, אחד מהכדורסלנים הגדולים ביותר בהיסטוריה, פשוט מסרב להיגמר. כוכב העל בן ה-39 חתם היום (רביעי) על חוזה חדש ועצום מול קבוצתו הנוכחית, לוס אנג'לס לייקרס.
למעשה, ג'יימס חתם לשתי עונות בלייקרס עם חוזה עתק בסך של 104 מיליון דולר לשתי העונות. בכך, ג'יימס יחצה את גיל 40 בליגת הכדורסל הטובה ביותר בעולם, וישחק למעשה ב-NBA לפחות עד גיל 41.
בנוסף על כך, על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ג'יימס פנה לראשי הקבוצה בבקשה לצרף אליו את  ג`יימס הארדן, קליי תומפסון או יונאס ולנאיוצ`אס בתמורה לקיצוץ בשכרו, אך לצערו שלושתם בחרו בקבוצות אחרות. 
בכך, ג'יימס יעשה היסטוריה ויתאחד עם בנו על מגרש הכדורסל, כאשר השניים יהפכו לאבא ובן הראשונים אי פעם שמשחקים יחד באותה קבוצת NBA. כזכור, לאחרונה בנו של לברון, ברוני ג'יימס, נבחר לאחרונה על ידי לוס אנג'לס לייקרס בדראפט ה-NBA, אחרי שדורג שם במקום ה-55. 
המקום בו נבחר ברוני הוא מקום נמוך, שבדרך כלל לא מאפשר בשנה הראשונה לשחק בקבוצה מובילה כמו הלייקרס ב-NBA, אך לברון כמו לברון ידאג טוב מאוד לשתף פעולה עם בנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה