עסקי ספורט

לברון ג'יימס עושה היסטוריה: האיחוד המטורף עם הבן שלו נחשף

לברון ג'יימס מתאחד עם בנו, ברוני ג'יימס, שנבחר במקום ה-55 בדראפט של ה-NBA על ידי לוס אנג'לס לייקרס, שם השניים ישתפו פעולה ויהפכו לראשונים בתולדות ליגת הכדורסל הטובה ביותר בעולם לעשות זאת
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
לברון ג'יימס עושה היסטוריה של ממש והופך לשחקן הראשון אי פעם ב-NBA, ליגת הכדורסל הטובה ביותר בעולם, שישתף פעולה עם הבן שלו. למעשה, האירוע הבלתי נמנע עליו מדבר כל עולם הכדורסל בשבועות האחרונים התרחש הלילה (בין חמישי לשישי).
הדראפט המסורתי של ה-NBA התקיים, בו כל קבוצה למעשה בוחרת סיבוב של שחקנים צעירים שעולים לראשונה ל-NBA אחרי ששיחקו במכללות, כאשר השנה הוא התקיים במתכונת שונה, אחרי שלראשונה הוא פוצל לשני ימים, כאשר כל העולם חיכה ליום השני של הדראפט בו ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס, נבחר.
ג'יימס הבן נבחר במקום ה-55 של לוס אנג'לס לייקרס, מקום נמוך שבדרך כלל לא מאפשר בשנה הראשונה לשחק בקבוצה מובילה כמו הלייקרס ב-NBA, אך לברון כמו לברון ידאג טוב מאוד לשתף פעולה עם בנו, לפחות לעונה אחת, עד שיפרוש ממשחק.
כידוע, אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה של המשחק כבר בן 41, גיל בו כמעט ואין שחקנים פעילים בעולם, אך כפי שכולנו יודעים לברון הוא תופעה מיוחדת. מאוד מיוחדת. וכיאה לתופעה שכזו הוא גם הופך לראשון אי פעם לשתף פעולה עם בנו. כבוד ששמור רק לגדולים ביותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה