תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' בהלם: "בנאדם מכוער, מפיץ שקרים"

רונית הביביסטית טענה כי מי שתכנן להתנקש בראש הממשלה נתניהו הוא למעשה החותן של אייל ברקוביץ'. מי שממש לא אהב את זה הוא ליאור ברקוביץ', שעלה למתקפה קשה: "אני אדאג שאת תשטפי לי את האוטו עם הלשון ימסכנה"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אתמול (חמישי) הותר לפרסום כי במסגרת פעילות סיכולית משולבת של שירות הביטחון הכללי ויאחב"ל לה"ב 433 במשטרת ישראל, נעצר במהלך חודש אוגוסט 2024 אזרח ישראלי בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות שעניינן קשר עם גורמי מודיעין של המשטר האיראני.
בהמשך, בית המשפט הודיע כי הוא קיבל את עמדת הפרקליטות והתיר לפרסם את פרטי הנאשם - מוטי ממן, איש עסקים בן 72 מאשקלון. ממן חשוד בעבירות של ריגול לטובת איראן, כאשר על פי החשד הוא תכנן להתנקש באחד מראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט או ראש השב"כ רונן בר.
מיד לאחר פרסום הידיעה, רונית הביביסטית, העלתה טענה הזויה שאינה נכונה בשום צורה, במסגרתה הגיבה בטוויטר לציוץ בנושא, וכתבה: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?".
מי שמש לא אהב את הדברים של רונית הוא ליאור ברקוביץ', בנו של הקוסם, שהגיב לציוץ של רונית הביביסטית וכתב: "הבן אדם המכוער הזה מפיץ שקרים נגד אבא של בעלה של אחותי ואני לא אשב בשקט אני לא אתבע אותך על שקרים אבל אני אדאג שאת תשטפי לי את האוטו עם הלשון ימסכנה".
בהמשך, רונית העלתה ציוץ נוסף בו כתבה: "ליאור ברח מהטוויטר כי החותן של אחותו ריגל לטובת איראן, ונתפס לפני שהצליח להגיע לראש הממשלה או הרמטכ"ל. משפחה של בוגדים". על כך ברקוביץ' כבר ממש לא נותר סבלני והגיב: "פחדנית אומללה מסריחה מסכנה אפסית בואי שטפי לי את הבית".
 
בהמשך, העלה עוד מספר ציונים בהם תהה: "השאלה אם לתבוע אותה או לא? מצד אחד באלי לגמור אותה מצד שלי מרחם על המשפחה שלה שיצטרכו לשלם עליה ויפשטו רגל ותסביכים ובסוף היא תתאבד בגללי בקיצור אני אחשוב על זה".
בהמשך, כתב: טוב אז קבעתי פגישה ליום ראשון בבוקר עם אחד מהעורכי דין הכי חזקים בארץ לתביעות דיבה בהצלחה רוניתי סבתאלה חמודה ומסכנה את עוד יכולה להוציא ציוץ שאת מצטערת שרשמת את כל השקרים ואני אחשוב על זה אולי. רוניתוש על טעויות משלמים תכיני את הכסף". אגב, בהמשך רונית הביביסטית מחקה את הציוץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רונית הביביסטית מחקה ואתם פרסמתם?
    תמר 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר כזה מגוחך לא שמעתי. לפי מה שאתם כותבים אני מבינה שבסוף ממן זה באמת החותן של ברקוביץ. (כתבתם שהבן של ברוקביץ אומר שרונית מטנפת על האבא של בעלה של אחותו, אם לאחותו אין אבא אחר, אז האבא של בעלה זה החוצן של ברקוביץ). חוץ מזה, אם משפחת ברקוביץ מוטרדת מהפרסום למה אתם חוזרים עליו ולמה הם מתראיינים אצלכם? אם לא הייתם כותבים את "השקר" (איך זה שקר?) הרי לא הייתי יודעת.
    סגור
  • 2.
    אני לא גר אצלכם יותר.אבל פתאום אני רואה את הכתבה.
    הבורר 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה מסכנה אתם .אנשים מטורפים מכל הסוגים.אין לכם זכות קיום בכלל.למזלכם אמריקה צריכה בסיס במזרח התיכון .אבל ללא אמריקה אתם מחוסלים.בכלל היתה טעות להקים את המדינה שלכם במקום מוקף מדינות ששונאות אתכם.הערבים היהודים יכלו להשתלב עם הערבים שחיים אצלכם. אבל יהודי אירופה .והאנשים השפויים מכל המדינות ,היו צריכים לקבל מדינה באירופה .פשוט לקחת חלק מגרמניה ,הפושעים הנאלחים שרצחו מליוני יהודים ושם להקים ליהודים מדינה . אבל כל מני טפשים יעצו להקים מדינה בין שונאים.הם עצמם כמו הרצל יעצו מרחוק .מהמרפסת של מלון בבאזל בשווי.ומה יצא מזה ?כמה נהרגו נפצעו ? איזו שינאה ביניכם ? לא מתאים לכם לחיות יחד .בקיצור טעות היסטורית .
    סגור
  • 1.
    ברקו בי'צ זבלה יחד עים המרוקקית
    ברקו בי'צ 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחצנות של חסר מוח והתחתית שאליה הגיע הוא רכש אותה בצדק,יחד עים המכוערת המרוקקית,
    סגור