תקשורת ומדיה

זעזוע בעיתון הוותיק? אימפריית התקשורת ששווה מיליארדים תפוצל

ענקית המדיה שנוסדה בשנת 1946 בהמבורג שבגרמניה, אקסל ספרינגר אשר מחזיקה בין היתר בעיתון הוותיק והמוערך "הבילד", תפוצל לשתי חברות בעסקת ענק
מערכת ice |  1
עיתונים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ענקית המדיה הגרמנית, אקסל ספרינגר, חתמה על עסקת ענק לפיצול האימפריה התקשורתית לשני גופים. העיתון הוותיק והמוערך שנחשב מוביל בגרמניה, "הבילד", נמצא כיום תחת תאגיד הענק.
מנכ"ל אקסל ספרינגר, מתיאס דאופנר, חתם על עסקת הענק עם חברת השקעות פרטית, כאשר מעתה החברה תפוצל לשתי חברות, KKR האמריקאית ו-CCP הקנדית. זאת כאשר העסקה נועדה לשמר את שליטתו של דאופנר בעיתונים "הבילד" ו"פוליטיקו" שנמצאים כיום תחת אקסל ספרינגר.
על פי רויטרס, העסקה לפיצול אקסל ספרינגר נעשתה כאשר השווי שנקבע לה הוא לא פחות מ-14.95 מיליארד דולר.
על פי הודעת החברה על העסקה, נאמר כי מימושו של הפיצול יחל כבר בחודשים הקרובים, כאשר השלמת העסקה והפיצול עצמו צפויים להסתיים עד הרבעון השני של שנת 2025. אקסל ספרינגר הוקמה בשנת 1946 בהמבורג שבגרמניה והפכה עם השנים לקבוצת התקשורת המשפיעה במדינה.
כזכור, בחודש יוני האחרון סוכם בין מערכת עיתון ״הבילד״ הגרמני ובין עיתון ״ישראל היום״ על שיתוף פעולה משמעותי וראשון מסוגו. המערכות של כלי התקשורת פעולה בכתבות, בתחקירים ובפרויקטים תקשורתיים שיפורסמו במקביל בגרמניה וישראל, בעיתונים ובאתרי האינטרנט.
בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה בין "ישראל היום" ל"בילד" יסייעו המערכות אחת לשנייה בקשר עם גורמים מקומיים בגרמניה וישראל, כמו גם ביצירת תוכן ייחודי לטובת הקוראים בישראל, בגרמניה ובעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עינויים מודרנים!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם העם העדיף את גלגל העינויים, היום הוא מעדיף את התקשורת-אוסקר ווילד סופר בריטי!
    סגור