רכילות עסקית

לקראת טלטלה בערוץ החדשות? משפחת המיליארדר בקרבות ירושה

אחד האנשים העשירים בעולם ומי שנחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בתקשורת העולמית, רופרט מרדוק, מתמודד בימים אלו עם קרב ירושה אדיר שמתנהל במשפחתו. על אף שמרדוק עודנו חי, בשל גילו המופלג, במשפחה כבר מתכוננים ליום שאחרי
מערכת ice |  2
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רופרט מרדוק הוא מיליארדר אוסרלי אמריקאי, ונחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בשוק התקשורת העולמי, כאשר באמצעות התאגיד שברשותו "ניוז קורפ", הוא שולט במאות כלי תקשורת, וביניהם ערוצי טלוויזיה גדולים ומשמעותיים.
אחד הערוצים הגדולים שברשותו הוא פוקס ניוז (FOX NEWS) וכידוע, הערוץ מזוהה עם הצד הרפובליקני של המפה הפוליטית בארצות הברית ומרבה לפרסם תכנים אנטי פרוגרסיביים. 
במסגרת קרבות הירושה המתנהלים במשפחת מרדוק לאור העובדה שהמיליארדר ומי שבנה את האימפריה התקשורתית, רופרט מרדוק, כבר לא צעיר ובמרץ האחרון חגג 93 שנים, הבן הבכור שלו, לכלן, ידוע כמי שמזוהה עם נטיותיו הפוליטיות של אביו, ולכן הוא ההעדפה הישירה שלו לניהול העתידי של הערוץ.
בנו הצעיר יותר של רופרט, ג'יימס, ידוע דווקא בנטיותיו הפוליטיות ההפוכות משל אביו ואחיו הבכור, ונראה כי המחלוקת העיקרית היא על ערוץ פוקס ניוז ואיך ייראה בעתיד. קרבות הירושה מתנהלים בבית המשפט תחת סודיות כבדה והמשפחה לא חשפה שום פרט עליהם.
רק לאחרונה נחשפה פגישה הסודית בין נתניהו לבנו הבכור של רופרט מרדוק, לכלן מרדוק ואף נחשפה פגישה נוספת גם עם ראש המחנה הממלכתי, בני גנץ. למרדוק הצטרף גם ג'יי וואלס נשיא פוקס ניוז והשניים נפגשו עם עובדי הקונצרן בישראל - אנשי פוקס ניוז וגם כתבים מה"וול סטריט ג'ורנל" וכלי תקשורת נוספים בבעלותם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכלכן
    אה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן שלו הבכור מה זה ליכלך אותה הלכלן הזה????
    סגור
  • 1.
    שיהרגו אחד את השני (ל"ת)
    ירון 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור