קריירה ולימודים

מכה לעובדים בישראל: המקצוע בו השכר יופחת באלפי שקלים החל מ-1.10

על רקע המאבק של ארגון המורים מול משרד האוצר לשיתוף תנאי המורים והשכר, שר החינוך יואב קיש סיפר כי אחרי מו"מ נוסף, אין הסכם מול ארגון המורים: "המשמעות שב-1.10 תהיה הפחתה של אלפי שקלים בשכרו של כל מורה לעומת תוספת של מעל 10,000 לו ההסכם היה נחתם"
מערכת ice |  3
שכר (צילום shutterstock)
על רקע המאבק של ארגון המורים נגד משרד האוצר בכל הנוגע לשכר המורים והתנאים שלהם, ישנן שביתות חוזרות ונשנות שנמשכות כבר שנתיים, וכעת הן אפילו מחמירות, בטח בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה.
אבל אם חשבתם שהדברים עומדים להיפתר, כדאי מאוד שתחשבו על זה שוב. על פי שר החינוך יואב קיש, לא רק שאין הסכמות על תנאי ושכר המורים, אלא שהמורים יקבלו החל מה-1 באוקטובר שכר מופחת באלפי שקלים.
בציוץ שהעלה הבוקר (שישי) שר החינוך יואב קיש לחשבון הטוויטר שלו, הוא כתב תחילה כי: "אני יוצא עכשיו אחרי יותר מ-24 שעות של מו"מ שלא צלח. צר לי לעדכן שאין הסכם עם ארגון המורים". 
 
עוד הוסיף וכתב קיש: "המשמעות שב-1.10 תהיה הפחתה של אלפי שקלים בשכרו של כל מורה לעומת תוספת של מעל 10,000 לו ההסכם היה נחתם. הפערים צומצמו אך עדיין אין הסכמות בין האוצר לארגון בנושאים שונים. חבל. לילה טוב".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארגון המורים והעומד בראשו, יצא שכרם בהפסדם
    איתמר 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מקווה שהמורים מסוגלים לזהות את כישלונו של יו"ר הארגון וידיחו אותו בהקדם. עבר סמנם של דינוזאורים, הצמודים לכיסאם, ומוכנים להקריב את עתידם של המורים על מזבח הכוחנות. חוזים אישיים , זה היתרון נגד הביריון שחטף את המורים. איך 150000 "חכמים" בוחרים בטיפש הכי גדול בעיירה ? כמעט מזכיר את בוחרי לפיד. לא חדש, משל יותם הוא המודל
    סגור
  • 2.
    תאביי בצע
    שםשם 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תאביי בצע, כל שנה שביתה והרמה שלהם תת- רמה. לכו תפתחו עסק תרוויחו יותר
    סגור
  • 1.
    יאללה שביתתתתהההה
    חגי 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורים פראיירים מוכנים לעבוד בשכר מופחת
    סגור