בארץ

החומוס האהוב מסכן את הלקוחות? "רפי גינת שיקר לנו בפנים"

ניב גלבוע טועם את החומוס חליל אחרי הביקורת הקשה של רפי גינת, ונותן ציון גבוה למסעדה. למרות הביקורת על זיהום החומוס, גלבוע משבח את הטעמים ומבהיר כי המקום טעים ונקי מבחינתו
מערכת ice | 
חומוס גרגרים (צילום unsplash)
ביקורו של העיתונאי רפי גינת בחומוס חליל במסגרת תוכניתו "כלבוטק" עורר סערה רבה לאחר שהאשים את המסעדה בזיהום חמוד. גינת דיווח על כמות גבוהה של קוליפורמים בחומוס, והכריז כי המנה פסולה למאכל ומסוכנת לבריאות. הביקורת גרמה להלם בקרב הסועדים והצוות.
כמה ימים לאחר שידור הביקורת, ביקר ניב גלבוע, המגיש את "ממד גלבוע" בערוץ i24NEWS, במסעדה כדי להעריך את מצב המקום לאחר הפיגוע הקשה שאירע בקרבתה, שבו נרצחו ארבעה אנשים. גלבוע שיתף כי כשהגיע למסעדה, היא נראתה ריקה להפתעתו, בניגוד לזמנים רגילים שבהן הייתה מלאה. הצוות במקום דרש ממנו לא לצלם, והביע עוינות כלפי התקשורת עם קריאות כמו "לא רוצים טלוויזיה" ו"נמאס לנו מהתקשורת".
לאחר בקשות רבות והסבר של צוות הצילום, הצליח גלבוע לשכנע את הצוות לאפשר לו לתעד את ביקורו ולציין את החומוס. הצוות במקום טען כי "פעם שעברה גם אמרו לנו ככה ושיקרו לנו בפנים". "מי, רפי?", שאל גלבוע. "כן, שיקר לנו בפנים. הם פתחו שולחן ואכלו. אם זה לא טעים, אז למה אכלתם?". גלבוע טעם את החומוס, ואמר "וואי איזה חומוס מטמטם. הפה שלי לא יודע לספור קוליפורמים, אבל זה חומוס מה זה טעים. אכלתי פה הרבה פעמים, לא קרה לי כלום". בסיום ביקורו, נתן למסעדה ציון של 8.5 במדד שלו, והוסיף שהמקום טעים ונקי מבחינתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה