בארץ

אסון ברמלה: פיצוץ רכב אדיר, חנויות שרופות וארבעה הרוגים

הפשיעה ברמלה ממשיכה להרים את ראשה: פיצוץ רכב אדיר ומחריש אוזניים במהלך שעות הצהריים במרכז העיר, הביא לפציעתם של 12 אנשים, מותם של ארבעה נקבע ואחד מהם מאושפז במצב אנוש. חנויות סמוכות נשרפו, האש ממשיכה להשתולל והתושבים חסרי אונים
מערכת ice | 
האסון ברמלה (צילום דוברות מדא)
הפשיעה ברמלה ממשיכה להרים את ראשה, אחרי שפיצוץ רכב אדיר שאירע היום (חמישי) בשעות הצהריים, הביא לפציעתם של 12 אנשים, שפונו לבית החולים והרופאים נאלצו לקבוע את מותם של ארבעה מהם. פיצוץ הרכב גרם לשריפת ענק בשני חנויות סמוכות, מהן חולצו מספר פצועים.
על פי הודעת המשטרה: "שוטרי תחנת רמלה פתחו כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב הרצל בעיר,  כאשר אותר רכב העולה באש שנבדק עי חבלן המשטרה. עפ גורמי רפואה, מהמקום  פונו 4 פצועים  שזהותם טרם ידועה באורח קל אל המרכז הרפואי .
בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הרכב, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".
אלא שבהמשך, במד"א עדכנו וטענו כי "בהמשך לפיצוץ רכב ברמלה: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא 5 פצועים נוספים, בהם, 4 אנוש, תינוקת בת חודשיים, ילדה בת 5, ילד בן 10 ונערה בת 15 תוך פעולות החייאה ואישה כבת 50 במצב קשה. כולם עם כוויות וסימני שאיפת עשן. סה"כ עד כה באירוע 12 פצועים, מהם: 4 אנוש, 1 קשה, 2 בינוני ו-5 קל. בהמשך, מותם של ארבעה נקבע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה