תקשורת ומדיה

ניב גלבוע חושף: "התנפלו עליי, מה אני עושה בערוץ ביביסטי?"

ניב גלבוע הצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS בעברית, שם יגיש תוכנית יומית. כעת, הוא מגיב לטענות כי מדובר בערוץ ימני, אך לא מוכן לחשוף את דעותיו הפוליטיות: "ביביזם זה לא דעה פוליטית - זה כת. אני לא בכת"
מערכת ice | 
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
ניב גלבוע, מבקר האוכל המפורסם ביותר בישראל, הצטרף לאחרונה לערוץ החדשות החדש של i24NEWS בעברית, שם יגיש תוכנית יומית, כאשר מדובר כמובן בתכנית הצרכנות שלו "מדד גלבוע", אך בגרסה מעט שונה.
לרגל עליית הערוץ החדש, שפתח אתמול (ראשון) באופן רשמי את שידוריו, גלבוע התראיין ל"וואלה", שם סיפר בין היתר על התגובות שקיבל אחרי שהצטרף לערוץ החדש, ועל דעותיו הפוליטיות, או יותר נכון - לא הסכים לדבר על דעותיו הפוליטיות.
גלבוע דיבר על הערוץ החדש, אותו גורמים בתקשורת השוו לערוץ 14 בשל ההצטרפויות השונות אליו של כתבים ועיתונאים שמזוהים יותר עם הצד הימני של המפה, וטען כי "נכתב על 124NEWS בעברית שעומד לקום ערוץ ביביסטי חדש. אתם לא תדעו מה דעותיי הפוליטיות, ואתם גם לא תדעו".
בהמשך, סיפר גלבוע על התגובות שהוא בעצמו קיבל מעיתונאים בתקשורת הישראלית אחרי שהצטרף לערוץ החדש: "הערוץ הזה לא יהיה ביביסטי או ימני. חברי העיתונאים התנפלו עלי כשגילו שאני הולך לשם. לא הבינו מה אני עושה בערוץ ביביסטי. איזה ערוץ ביביסטי? אני שם כל יום. ביביזם זה לא דעה פוליטית - זה כת. אני לא בכת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה