תיירות

מהפכה בענף התיירות בישראל: זה המקום שכולכם תבקרו בו בקרוב?

כדי להגדיל את התיירות באזור, מועצה אזורית מטה יהודה, שנמצאת בסמוך לירושלים, מאיצה תכנית מיוחדת להקמת בריכות וג'קוזים בבתים פרטיים, שיוכלו לקבל אישורים תוך חודש בלבד, מה שגם יגדיל את ערך הבתים באזור. אלא שיש לא מעט מתנגדים לכך
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כדי להגדיל את התיירות באזור, מועצה אזורית מטה יהודה, שנמצאת בסמוך לירושלים, מאיצה תכנית מיוחדת להקמת בריכות וג'קוזים בבתים פרטיים, צמודי הקרקע בלבד, ולא על דירות גן.
על פי הדיווח היום (חמישי) ב"דה מרקר", אם עד היום בקשה לבניית בריכה או ג'קוזי בחצר פרטית לקחה בין ארבעה חודשים ל-6 חודשים, כעת זה יימשך ככל היותר חודש. הסיבה לכך היא הרצון להגדיל את התיירות באזור. בנוסף, המהלך יעלה את ערך הבתים הפרטיים במטה יהודה.
אלא שעל פי הדיווח, ישנם גורמים שמנסים למנוע זאת, בעיקר תושבים במועצה שחוששים מרעש שעלול להוות עבורם מטרד של ממש בעקבות השכרת הבתים הפרטיים למטרות תיירות. 
כזכור, לאחרונה תושב במועצה האזורית מטה יהודה הסתבך בענק, זאת לאחר שנעצר חשד להברחת כמות מסחרית של סיגריות אלקטרוניות באמצעות משלוחים אוויריים דרך נתב"ג, כך עדכנה רשות המסים. על פי החשד, הסיגריות נשלחו לארץ בחבילות שעליהן הוצהר כי הן מכילות סחורה אחרת, שאינה חייבת במס. החבילות מוענו על שם אנשים שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה