עסקי ספורט

תקרית מטרידה בגמר מונדיאל הנשים: "מה זה החרא הזה?"

נבחרת ספרד חגגה זכייה היסטורית במונדיאל הנשים עם 0:1 יקר על אנגליה בגמר, אך מה שהעיב על הזכייה היא התנהגותו התמוהה של יו"ר התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, שנישק בפה את הקפטנית ג'ני הרמוסו, הצהיר כי יתחתן איתה וחגג תוך שהוא אוחז באשכיו. קפטנית נבחרת ישראל לשעבר, אשרת עיני, הזדעזעה: "ככה הוא 'חוגג', הטריד את הרמוסו ותפס את החבילה"
תום נחום | 
נבחרת ספרד והגביע (צילום מתוך הטוויטר של נבחרת ספרד)
נבחרת ספרד עשתה אמש (ראשון) היסטוריה אדירה כאשר זכתה לראשונה בתולדותיה במונדיאל הנשים והוכתרה כאלופת העולם אחרי ניצחון 0:1 קטן אך ענק בגמר על נבחרת אנגליה משער ניצחון של אולגה קרמונה בדקה ה-29, כאשר בדקה ה-69 הקפטנית, ג'ני הרמוסו, החמיצה פנדל, שלא מנע מהספרדיות לזכות בתואר היוקרתי. עם זאת, למרות החגיגה על הדשא ומשחק כדורגל נהדר, מה שתפס את מרבית תשומת הלב היא דווקא הסערה שהתחוללה בסיום, וכללה אירוע מטריד של יו"ר התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, נגד הקפטנית הרמוסו במהלך טקס הענקת המדליות.
כתב הספורט של 'הארץ', שאול גרינפלד, הגיב בזעזוע לסרטון בו נצפה יו"ר התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, מנשק בפה את קפטנית נבחרת ספרד, ג'ני הרמוסו, במהלך טקס הענקת המדליות, כאשר הקפטנית לאחר מכן הצהירה על האירוע אותו רבים תופסים כהטרדה מינית מובהקת כאירוע 'לא אהבתי את זה, אבל מה הייתי אמורה לעשות?': "אשכרה יו"ר ההתאחדות הספרדית דפק נשיקה בפה לג'ני הרמוסו. היא אמרה שזה היה "לא נעים". פשוט לא ייאמן".
 
אגב, לאחר מכן תועד רוביאלס נכנס לחדר ההלבשה של הנבחרת ומצהיר: "אקח אתכן לחגוג באיביזה ואתחתן עם הרמוסו". על כך כתב גרינפלד: "אם כל זה לא מספיק, הוא נכנס לחדר ההלבשה של השחקניות בזמן החגיגות שלהן, ואמר שנוסעים לאיביזה והוא הולך להתחתן שם עם ג'ני הרמוסו. כל זה נקלט בלייב של סלמה. זה פשוט מטורף לחלוטין כל האירוע הזה".
 
בהמשך, פרשנית הכדורגל אשרת עיני, שחקנית הפועל תל אביב ולשעבר קפטנית נבחרת ישראל, התייחסה לסערה סביב רוביאלס והעלתה סרטון בו הוא חוגג בסיום ביציע הכבוד תוך סימון על איבר מינו: "מה זה החרא הזה???? כן כן זה אותו נשיא ההתאחדות הספרדית שתקף את ג׳ני הרמוסו. ככה הוא ״חוגג״ בשריקת הסיום, כשהוא תופס את החבילה". על ההטרדה המינית נגד הרמוסו כתבה עיני: "איזה באסה שליו״ר ההתאחדות הספרדית לא הייתה מצלמת גוף כדי להוכיח שזה שקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה