השוק

החברה קרסה – מאות קונים הפסידו עשרות אלפי שקלים ואת הסחורה

חברת קיצ'ן גלרי מטבחים מפסיקה את פעילותה במפתיע, ולקוחות רבים מתלוננים ששילמו סכומים גדולים ונתקעו בלי מטבח, או עם חצי מטבח שהתקנתו הופסקה באמצע. החברה: "דבר לא נעשה בזדון. עמכם הסליחה"
מערכת ice |  5
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עוד חברה ישראלית קורסת בשל המצב הביטחוני, ומאות לקוחות נפגעו ישירות והפסידו עשרות אלפי שקלים: חברת קיצ'ן גלרי מטבחים (Kitchen Gallery) הודיעה במפתיע על הפסקת פעילותה לאלתר בשל קשיים תזרימיים.
"ידיעות אחרונות" חשף הבוקר (שלישי) כי החברה שמשכנה ביבנה, סגרה את המפעל והחנות והותירה לקוחות בלי הכסף ששילמו מראש, או עם מטבח שהתקנתו החלה והופסקה באמצע. לפי הטענה הבעלים גייסו לקוחות עד הרגע האחרון, וביקשו תשלום מראש. גם ספקים של החברה טוענים שלא קיבלו את התשלום, וכן עובדים התלוננו על עיכוב בקבלת שכר והפרשות לפנסיה.
 

לקוחות שנפגעו מהחברה הקימו קבוצת פייסבוק וגם קבוצת וואטסאפ בשם "נפגעי גלרי מטבחים מיבנה". בין התלונות שנכתבו שם לדוגמה: "לצערי גם אני נעקצתי 157,000 שח במטבחי גלרי. אשמח להצטרף לתביעה למרות שלא יעזור לי כרגע. אבל הם חייבים לתת את הדין".
אחרים התלוננו שנעקצו בסכומים של 85 אלף שקל, 65 אלף שקל ויש גם בפחות. גולש אחר כתב: "נראה לי נעקצתי גם, סגרתי מטבח בחודש מאי, כבר העברתי את כל הסכום, אחרי דחייה ואינספור טלפונים, הפסיקו לענות לטלפונים ולא להודעות. מה עושים?". גולשת אחרת ציינה: "גם ההורים שלי חתמו, יותר מ-55 אלף ש"ח הלכו לפח. לא להאמין, אנשים מבוגרים שכל החסכונות שלהם הלכו".

צילום מסך מפייסבוק
תגובות אחרות העידו על משפחות שנתקעו בלי מטבח שמיש בביתם: "אני עדיין לא קיבלתי מטבח חצי מותקן ללא יכולת להשתמש בו". וגם: "גם אנחנו נעקצנו. עד אתמול אמרו לנו שהמטבח יסופק היום כשידעו שאין כלום. אמרו לנו לפרק מטבח קיים". 
מהחברה נמסר בתגובה לידיעות אחרונות: "החברה נקלעה לקשיים תזרימיים מכמה סיבות, החל ממלחמת חרבות ברזל וכן סיבות פנים ארגוניות אשר הביאו את החברה למצבה היום. החברה והעומדים בראשה עשו את כל המאמצים על מנת להמשיך ולתת שירות כפי שעשו עד היום, אך כל המאמצים שנעשו על ידי בעלי המניות הכוללים גם השקעת כל כספם לא צלחו. לפיכך הוחלט כי כדי למנוע נזקים עתידיים החברה תפסיק את פעילותה ותפורק. גם אנו, בעלי המניות צועדים לתקופה קשה אשר לא תיארנו לעצמנו כי תגיע. למען הסר ספק, אנו מתנצלים בפני כל קהל לקוחותינו על שלא צלחנו לעמוד בקשיי המלחמה אך דבר לא נעשה בזדון. עימכם הסליחה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רונלי המלווה
    מדריכת היוגה אוממ.. 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אלווה אתכם לדרך חדשה! עופו איתי באוויר #פסיכית #בת30 #לא עושה כלום #איצ'יקידנה
    סגור
  • 4.
    מטבח
    כהך 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עשו עם הכסף ? למה נכשלו ?
    סגור
  • 3.
    פראיירים לא מתים רק מתחלפים
    אחת שאיכפת לה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי משלם את כל הסכום מראש בלי לקבל את המוצר? לא למדתם כלום להתנהלות כאן בארץ אם במכוון או אם עקב סיבה ביטחונית. מה קשור יבנה לסיבה ביטחונית???!!
    סגור
  • 2.
    מטבחי גלרי קיצן
    123 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחח חבורת נוכלים, לא קשיים ולא בטיח, לקחת מאנשים כסף במזומן כאשר הם יודעים שלא יוכלו לספק את המוצר , זה נקרא עוקץ, לא סוגרים חברה בפתאומיות, קשיי תזרים היו ידועים לפני כן, פשוט לקחו את הכסף לעצמם , ולא התנצלו ולא הודיעו ללקוחות שלא יוכלו לספק, הייתה להם שיטה של חיוכים, ואמפטיה ללקוח, השרו ביטחון, נתנו הנחה תמורת מזומן, ולאחר מכן תדבר ללמפה, עצוב שהם לא יתנו את הדין על כך.
    סגור
  • 1.
    אנשים טיפשים
    שירה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה משלמים מראש. כמה מטומטמים אנשים כשמבקשים מהם תשלום מראש אפילו תמורת הנחה הם מסכימים ומשלמים. שום עסק ,פירמה ,רצינית, מבוססים לא צריכים כסף מראש. רק נוכלים דורשיםנזאת
    סגור