ויראלי

נטע ברזילי נפרדת ויוצאת לדרך חדשה: "זה מפחיד אותי"

נטע ברזילי, נמצאת בתקופה של שינויים והתחלות חדשות. אחרי שחשפה את בן זוגה החדש, ברזילי עברה להתגורר בדירה חדשה ביפו וחשפה: "הגשמתי חלום של שנים"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נטע ברזילי, אחת הזמרות הגדולות בישראל ומי שהביאה לנו כבוד ענק עם הזכייה שלה באירוויזיון, משנה כיוון בחיים שלה ונמצאת בתקופה של הרבה מאוד התחלות חדשות. אחרי שנחשפה הזוגיות החדשה בחייה, והשתתפה בעונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, ברזילי בת ה-31 עברה להתגורר בדירה חדשה ביפו.
אמש (שבת) שיתפה ברזילי את העוקבים באינסטגרם שלה, כי היא כבר החלה לעצב את ביתה החדש, וסיפרה על השינוי הגדול שעשתה ועל החלום שהגשימה אחרי שבנתה אולפן הקלטות בבית שלה.
ברזילי העלתה סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה מהשיפוצים והסידורים של הדירה החדשה, כאשר בסטורי הראשון שהעלתה נטע ברזילי היא כתבה ברקע: "החלום לאולפן משלי שאוכל לעבוד וליצור מתוכו עבורכם הוא חלום של שנים. עכשיו הוא קורם עור וגידים וזה מפחיד לשתף קצת כי אתם יודעים שיש לי פחד מעין הרע".
הסטורי של נטע ברזילי
בסטורי עצמו סיפרה הזמרת: "אני רוצה לספר לכם שממש ברגעים אלה, אני לא נוטה לשתף דברים כאלה, אבל עברתי בית. הוא גדול פי שניים מהבית הקודם, והוא בדיוק למידות שלי. מעבר לחדר שינה וחדר בלגן, יש לי פה חדר מיוחד רק לנעליים שלי. בקומה השנייה יש חדר מיוחד רק לבגדים שלי. ועכשיו יהיה פה חדר שהוא רק שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה