דיגיטל וטק

חסמתם מישהו ב-X? מאסק יאפשר לו לצפות בתוכן שלכם

אילון מאסק ממשיך לשנות את פלטפורמת X עם שינוי שנוי במחלוקת: משתמשים שנחסמו יוכלו כעת לצפות בפוסטים של החוסמים, אם כי תחת מגבלות מסוימות. החברה טוענת שהשינוי יגביר שקיפות וישפר את מנגנוני הדיווח, אך השאלה היא - איך יגיבו המשתמשים למהלך?
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
פלטפורמת X, בבעלותו של אילון מאסק, ממשיכה במהלכים לשינוי הפלטפורמה, בצורה שנויה במחלוקת. כעת, על הכוונת, שינוי חדש ומהותי שהחברה מכניסה למנגנון החסימה שלה. מעתה, משתמשים שנחסמו יוכלו לצפות בפוסטים של אלה שחסמו אותם, שינוי משמעותי במדיניות שהייתה נהוגה בפלטפורמה עד כה.
למרות שהמשתמשים החסומים לא יוכלו להגיב או לתקשר עם מי שחסם אותם, האפשרות לצפות בפוסטים תישאר פתוחה. גורם בחברת X מסר לאתר The Verge שהשינוי מבוסס על כך שמשתמשים כבר מוצאים דרכים לעקוף חסימות באמצעות חשבונות חלופיים.
בעוד שבשלב הזה לא ידוע מתי ייכנס לתוקפו, השינוי, לפי X, נועד לשפר את השקיפות ואת מנגנוני הדיווח בפלטפורמה. כזכור, במאי האחרון הודיעה פלטפורמת X על יישום השינוי, בטענה שהמטרה היא לאפשר למשתמשים חסומים לדווח על תכנים בעייתיים שהם לא יכלו לראות בעבר.
מאסק, שבמשך זמן רב התנגד למנגנון החסימה, טען בעבר שאין בו היגיון. לדבריו, חסימות צריכות להיות מוגבלות להודעות פרטיות בלבד, והוא אף הבטיח בעבר שמנגנון זה יבוטל לחלוטין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה