קריירה ולימודים

אביב גפן מבטל את החתונה: איפה הוא נתפס מבלה במקום?

בהחלטה כואבת, אך מציאותית, שמקורה בהסלמה הקיצונית והחשש ממצב בלתי נעים, גפן שיתף את החלטתו בסטורי באינסטגרם, בו כתב: "לאור המצב, שרון ואני החלטנו להתחתן בחיק המשפחה הקרובה במתכונת מצומצמת. נחכה לימים טובים יותר", אך כעת הוא נתפס בכלל בחופשה
מערכת ice |  2
אביב גפן ושרון קאופמן (צילום דה גרופ The GROUP)
אביב גפן, אחד מהזמרים הבולטים בישראל, היה אמור לעמוד היום (שלישי) תחת חופה עם ארוסתו, שרון קאופמן, אך בשל המצב הביטחוני המתרקם בצפון, החליטו השניים לדחות את החתונה המתוכננת.
מדובר בהחלטה כואבת, אך מציאותית, שמקורה בהסלמה הקיצונית והחשש ממצב בלתי נעים. גפן שיתף את החלטתו בסטורי באינסטגרם, בו כתב: "לאור המצב, שרון ואני החלטנו להתחתן בחיק המשפחה הקרובה במתכונת מצומצמת. נחכה לימים טובים יותר".

למרות ההודעה הדרמטית על דחיית האירוע, צולמו גפן ברחובות בודפשט ביום ראשון האחרון, כשהוא נהנה משיטוט בחנויות ובתי קפה. התמונות הללו עוררו תהיות לגבי התחושות האמיתיות של הזמר בתקופה זו, כאשר הוא מתמודד עם רגעים משמעותיים בחייו האישיים ובמקביל נחשף לסביבה משתנה ומלחיצה.
גפן וקאופמן מצפים לילד משותף, מה שמוסיף ממד נוסף לרגשות ולציפיות לקראת העתיד. זהו ילד שלישי עבור גפן, שכבר חובק עם גרושתו, שני פרידן, את בניו דילן ואליוט. ההתרגשות מההריון המשותף נמשכת, אך הפוקוס הנוכחי מתרכז בשמירה על בטיחות ובחירה במועדים מתאימים.
ביטול החתונה הוא לא רק שינוי לוח זמנים, אלא גם עדות לרגשות המורכבים של גפן, שמרגיש את הלחץ של התקופה הנוכחית. זוגות רבים בישראל מתמודדים עם אתגרים דומים, וההחלטה של גפן ושירותים אחרים להמתין לימים טובים יותר מדגימה את ההבנה העמוקה של חשיבות המצב הביטחוני על חייהם האישיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתונה,אביב גפן
    אניה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליך,כל הכבוד מעשה מתחשב וחכם
    סגור
  • 1.
    אביב גפן
    איציק זוארץ 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הכל תקין במדינה שלנו נשארה בעית אביב גפן מעניין את הסבתא שלי
    סגור