שיווק ופרסום

מאיה ורטהיימר לא יכולה לדבר - כך היא מפרסמת מוצרים מבלי לומר מילה

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר הפתיעה את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה כשגילו שאיבדה את הקול שלה. למרות זאת היא מצאה שיטה להמשיך ולפרסם מוצרים מבלי לדבר. כך היא עושה זאת
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר פרסמה אתמול (שני) לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה כי בימים האחרונים היא איבדה את קולה, ככל הנראה בעקבות דלקת.
למרות זאת מאיה ורטהיימר לא עוצרת וממשיכה לפרסם מוצרים בחשבון האינסטגרם שלה. לשם כך היא כתבה את מה שרצתה לומר בעל פה על משאבת אנאבלה, אותה היא משווקת, על בריסטולים והציגה אותם לעוקבים. בנוסף היא גייסה את אמא שלה להסביר על המשאבה בעל פה.

(מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר)
בשבוע שעבר העיסוק סביב החזרה לגזרה פוסט-היריון, הביא את מאיה ורטהיימר לחשוף את עצמה בתחתון וחזיה כדי להראות איך הגוף שלה באמת נראה חודש לאחר לידת בנה. "נראה חודש רביעי... יש מצב שיקח לי שנה לחזור לעצמי".
השחקנית ואושיית הרשת, מאיה ורטהיימר, קיבלה הודעות מפרגנות מעוקבות על כך שירדה לה הבטן ההיריונית והרגישה צורך לחלוק עם נשים אחרות שבמציאות, זה נראה קצת אחרת. "אתן מושלמות על ההרמות אבל לא חזרתי לשום מידה שלי וזה ממש ממש בסדר", כתבה ורטהיימר.
אושיית הרשת המשיכה והעלתה תמונה שלה בטופ חושף בטן ומכנסונים לפני ההיריון ולצדה תיעוד שלה בתחתונים וחזיה מהשבוע האחרון, בזמן שעברה שיזוף בהתזה - חודש לאחר הולדת בנה. על הבטן התפוחה מהתיעוד האחרון ורטהיימר כתבה "נראה חודש רביעי וזה טבעי ברמות. וגם יש מצב שיקח לי שנה לחזור לעצמי. אני הבאתי חיים לעולם אז אני כרגע מעריצה את הגוף שלי כמו שהוא".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה