תרבות ופנאי

מאיה ורטהיימר תחת מתקפה: "מחריד ומטריד. תמונה קשה"

מאיה ורטהיימר תחת מתקפה: לאחר שהדוגמנית העלתה תמונה משפחתית לחשבון האינסטגרם שלה, הוצפה האם הטרייה במספר תגובות קשות. לטענת חלק מהגולשים, קיים דמיון בין התמונה של משפחת זמיר-ורטהיימר לבין רגע החטיפה של בני משפחת ביבס
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר יצרה סערה תקשורתית לאחר שהעלתה תמונה משפחתית לחשבון האינסטגרם שלה. בתמונה המשפחתית, הופיעו בני המשפחה עם פיג'מות יחד עם הפעוט הג'ינג'י המתוק בן השבועיים.
על אף שאותה תמונה הייתה אמורה לרגש את כלל העוקבים של הדוגמנית, נרשמו לא מעט תגובות קשות כלפי האם הטרייה. על פי הטענות של חלק מהעוקבים, קיים דמיון רב בין התמונה ששיתפה מאיה ורטהיימר עם עוקביה לרגע החטיפה המטלטל של שירי ביבס וילדיה הג'ינג'יים


(צילום: mayawertheimer@)
בין התגובות הקשות שפורסמו בנוגע לתמונה המשפחתית של בני משפחת זמיר-ורטהיימר, היו: "מחריד", "מטריד" ואף "תמונה קשה". גולשים ברשת החברתית אינסטגרם הודו כי בהתחלה הם חשבו שמדובר בבני משפחת ביבס או בפארודיה שנעשית על גבם. 
הדוגמנית והמשפיענית טרם הגיבה על כך ברשת החברתית. בסטורי האחרון שפרסמה, כתבה מאיה ורטהיימר לעוקביה: "תשמעו, לא יצא לי להגיד לכם שאני מתגעגעת אליכם אחושלינג".


(צילום: mayawertheimer@)
כזכור, לפני כשבועיים, השחקנית והדוגמנית המפורסמת הביאה לעולם ילד שני. בפוסט מרגש ששיתפה ורטהיימר עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם, כתבה הדוגמנית:  "ילד קשת שלנו, הגעת אלינו בימים מאד מאד סוערים, וממש כמו בסיפור נדמה שגם אתה הבאת לנו את התקווה מתוך המבול, אחרי שנים שאנחנו מחכים לך, כמו לנס, הגעת. בנית סירה והבאת איתך את הקשת ויונה עם עלה של זית". 
לבסוף, חשפה הדוגמנית את שמו של הפעוט בפני עוקביה: "אבא שלך כרגיל חושב שאני משתמשת ביותר מדי מטאפורות ושזה מחליש את הפוסט שבו אנחנו מכריזים שקוראים לך נח איתן זמיר, אבל אני כרגיל לא מקשיבה לו. תודה שבאת, וברוך הבא נח. אנחנו כבר אוהבים אותך כל כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנחה-דוגמנית בינונית למדי בלי קשר לסיפור הזה (ל"ת)
    ראובן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור