דיגיטל וטק

אינסטגרם מחדשת: איך הפיצ'ר החדש ישנה לכם את הסטורי?

הרשת החברתית אינטסגרם מבית מטא, מכריזה על פיצ'ר חדש בסטוריז. לראשונה בתולדותיה, אינסטגרם תאפשר למשתמשים להשאיר תגובות על סטוריז באפליקציה. איך זה הולך לעבוד? | כל הפרטים
עידו מור | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
אינסטגרם שבבעלות מטא, מכניסה שינוי מרענן לסטוריז. החברה השיקה הערב (שלישי), פיצ'ר חדש אשר יאפשר למשתמשים להשאיר תגובות על סטוריז של המשתמשים אחריהם הם עוקבים.
משמעות הדבר היא שלראשונה בתולדותיה אינסטגרם, מאפשרת לאנשים להגיב על סטורי של אחרים, כאשר כלל התגובות גלויות ופומביות לעיני שאר העוקבים שצפו באותו סטורי ועוקבים אחרי אותו יוזר. 
אז, איך הפיצ'ר החדש הולך לעבוד? לפי אינסטגרם, רק העוקבים של אותו משתמש יהיו חשופים לתגובות שיתר העוקבים השאירו על אותו סטורי ורק אנשים אשר אותו משתמש עוקב אחריהם בחזרה יוכלו להשאיר תגובות על הסטוריז שהוא מעלה.


הפיצ'ר החדש של אינטגרם, תמונה באדיבות: אינסטגרם ומטא
אינטגרם הקדימו תרופה למכה ונערכו מראש לכך שמשמשים ינצלו את הפיצ'ר החדש לצרכים שליליים ומסרו שאת התגובות יהיה ניתן למחוק, ובנוסף, ניתן להפעיל או לבטל את האפשרות להגיב עבור כל סטורי. השדרוג החדש לסטוריז יתחיל להיות זמין בהדרגה עבור משתמשים ברחבי העולם בהם גם אלו שבישראל. הסטורי, נוסף לאינסטגרם במהלך השנים האחרונות והוא נחשב לאחד הגורמים שהעלו את הפופלאריות של הרשת החברתית ברחבי העולם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה