בארץ

"סטורי טיים": איך מתבלטים בעולם בו כל אחד הוא יוצר תוכן?

יוצר הרשת לאון שניידרובסקי, אשר השיק את ספר הביכורים שלו "סטורי טיים", בטור מיוחד: "בשנים האחרונות הפכנו לאנשים דיגיטליים. גוללים עם האצבע עד שהיא כבר כואבת ומשתפים עם החברים שלנו סרטונים מצחיקים. לברוח מזה, זה מאוד קשה"
לאון שניידרובסקי | 
לאון שניידרובסקי (צילום דור אליהו)
אז איך שורדים את הדבר הזה שנקרא עולם הסושיאל? בשנים האחרונות כולנו הפכנו, גם אלה שלא נולדו עם הנייד ביד, לאנשים דיגיטליים, בין אם נרצה או לא. גם אלה מבינינו שלא יוצרים תוכן לפלטפורמות החברתיות שלהם - טיקטוק ואינסטגרם, כולנו נמצאים שם, צורכים תוכן בצורה לא מבוקרת, מתחבאים מאחורי תמונות פרופיל פוטוגניות, גוללים עם האצבע עד שהיא כבר כואבת ומשתפים עם החברים שלנו סרטונים מצחיקים. לברוח מזה, מאוד קשה.
ה-7 באוקטובר הקצין את החוויה - כולנו נצמדנו לאפליקציות החדשות, לסטוריז, לעדכונים, זאת הייתה מעין הרגשת שליטה על המצב והכאוס שמתחולל לנו בחיים האישיים. שלא נדבר על כמויות הפייק ניוז, שהצריכו מאיתנו לנווט בזהירות בין ידיעה לידיעה. 
בדיוק בגלל כמויות התוכן האלה שמעמיסים עלינו לעייפה, היום, יותר מתמיד, קשה מאוד לבלוט ברשתות החברתיות, ומי שרוצה להיכנס לעולם הזה, אני תמיד אומר שזה מצריך עבודה קשה ולהתמודד עם המון ביקורת. האם לכל אחד זה מתאים? התשובה היא לא. האם כל אחד יכול להצליח ולמצוא את הנישה שלו? כל אחד יכול לנסות, אבל כדי להצליח באמת צריך לעבוד קשה וגם לוותר על המון דברים. 
המחסומים מתבטאים בכל הקשור להצלחה בסושיאל עבור יוצרי תוכן הוא ויתור על האגו ומחסום הבושה. בתוך ים התוכן שמוצע כרגע, המטרה המרכזית היא לבלוט, ומאוד קשה לבלוט אם אתה לא שם את הלב שלך על השולחן. כדי להיחשף באמת צריך להיפטר מהבושה לשתף. המטרה היא לחשוף כמה שיותר, לשתף ולגרום לקהל להתחבר אלייך בדיוק כמו שהם מתחברים לדמויות בתוכניות ריאליטי. חשוב להיות אותנטי. 
כולנו חווים קשיים בהתמדה ורוצים תמורה מהירה, אבל שכדי לבנות קהילה אמיתית של עוקבים נאמנים ואנשים שנכנסים בכל בוקר ובוחרים לצפות דווקא בך, זה משהו שלוקח זמן, אני מסתכל על זה כמו גרף שתמיד נמצא בעלייה. 
המטרה היא לאתר את הייחודיות שלכם. בסופו של יום אנשים מתחברים לאישיות, גיוון ושוני. תמצאו גוון ייחודי שהוא רק שלכם זה יכול להיות תוכן: ריקודים, קומדיה, זה יכול להיות זוויות צילום, פינה שתמציאו, קומדיה או כל תכונה אחרת ייחודית לכם שאנשים יזהו אתכם לפיה. לפעמים צריכים ליצור המון סרטונים, שלא קולעים בול לטעם הקהל, כדי להגיע למיצוי שיהיה היהלום של התוכן שלכם. תנו לזה זמן, זה יגיע. 
ברמת התוכן, תמיד תזכרו שבסוף מדיה חברתית מורכבת מאלגוריתם. אם התוכן שלכם יהיה מעניין - האלגוריתם יקדם אותו וייתן לו חשיפה. וגם גם מקרים שלא. וזה בסדר. האלגוריתם לאט לאט לומד את התוכן שלכם ואת העדפות הקהל וככה תגיעו לקהל המדויק שלכם. לסיכום הסוד הוא התמדה, יצירתיות, ויתור על הפחד מבושה וביקורת וכמובן ניסיון וטעיה כמו כל עסק ובסופו של יום תזכרו להנות מהדרך ומהחוויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה