דיגיטל וטק

מטא מפתיעה: משקפי מציאות מדומה חדשים יושקו החודש?

אירוע Meta Connect 2024 עשוי לחשוף משקפי VR חדשים שיביאו חוויות מתקדמות במחיר מפתיע. אישורים רשמיים מה-FCC מחזקים את ההדלפות, אבל האם הם יעמדו בציפיות? כל הפרטים על משקפי ה-VR הבאים של מטא
רפאל בן זקרי | 
משקפי Quest Pro של מטא (צילום מטא)
אירוע Meta Connect 2024 מתקרב במהירות, ואחת ההכרזות המרכזיות הצפויות ב-25 בספטמבר היא על ה-Meta Quest 3S, משקפי ה-VR החדשים של מטא. הדלפות שונות, כולל רמזים מהחברה עצמה, כבר הצביעו על קיומם של המשקפיים, וכעת אישורים רשמיים מה-FCC מחזקים את ההשערות הללו.
חברת Dekra, המתמחה בהסמכת מוצרים, וה-FCC, ועדת התקשורת הפדרלית של ארה"ב, העניקו לאחרונה אישור למכשיר חדש של מטא בשם "P97", כאשר מסמכי Dekra מאשרים שמדובר במשקפי VR. הדבר מצביע על כך ש-Quest 3S אכן נמצא בדרך להשקה קרובה.
אם אכן מדובר ב-Quest 3S, ההשקה שלהם תואמת את מחזור ההכרזות השנתי של מטא, שבו היא נוהגת לחשוף חומרה חדשה בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר. לכן, אם אתם מתכננים לרכוש משקפי VR בקרוב, מומלץ להמתין ולראות מה מטא תחשוף באירוע הקרוב.
השקת ה-Quest 3S עשויה להביא בשורה חיובית למי שמחפש חוויות VR מתקדמות במחיר נגיש יותר. על פי השמועות, המחיר יהיה קרוב יותר לזה של Quest 2, אך עם מפרט מתקדם כמו השבב Snapdragon XR2 Gen 2 שמצוי ב-Quest 3. אם זה נכון, חוויות VR ומציאות מעורבת (MR) כמו המשחק הבלעדי Batman: Arkham Shadow, שעומד לצאת בהמשך השנה, עשויות להפוך לנגישות יותר לקהל הרחב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה