דיגיטל וטק

מטא מכינה הפתעה: למה אזל המלאי של ה-Quest 2?

המלאי של משקפי המציאות המדומה Meta Quest 2 אזל בכל החנויות, כולל באתר הרשמי. האם זה מרמז על השקה קרובה של הדגם המוזל הבא, ה-Quest 3S? הנה כל מה שאנחנו יודעים
רפאל בן זקרי | 
משקפי Quest Pro של מטא (צילום מטא)
המלאי של משקפי המציאות המדומה Meta Quest 2 אזל רשמית בכל החנויות, כולל באתר הרשמי של Meta.com, מה שמעיד כנראה על השקה קרובה של ה-Quest 3S. בארה"ב, אוסטרליה ומדינות נוספות כמו קנדה, צרפת ודרום קוריאה, המשקפיים אזלו מהמלאי לחלוטין, ובבריטניה נותרו יחידות בודדות של הדגם הזול ביותר עם 128GB בלבד.
הביקוש ל-Quest 2 היה גבוה מאוד מאז השקתם לפני ארבע שנים, אך הדור החדש, Quest 3, שנמצא בשוק כמעט שנה, כולל תוכנות בלעדיות שדחקו את המשקפיים הישנים מהשוק. עם זאת, המחיר של הדור השני היה נמוך משמעותית מזה של הדור השלישי, דבר שהפך אותו לאופציה נגישה יותר.
מטא מתכננת להשיק בחודשים הקרובים את ה-Quest 3S, שצפויים להיות במחיר נגיש יותר, עם מפרט ועיצוב שמשלבים את הדגם החדש עם התכונות של ה-Quest 2. הדגם הבא, שדלף פעמיים על ידי מטא עצמה, צפוי לכלול את שבב Snapdragon XR2 Gen 2 ותצוגות בעלות רזולוציה גבוהה.
למרות נתוני המפרט הידועים, לא ידועים תאריך השקה או זמינות של המשקפיים הללו ברחבי העולם. אירוע Meta Connect 2024 שייערך בספטמבר עשוי לחשוף פרטים נוספים על ההשקה הצפויה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה