דיגיטל וטק

צוקרברג רומז: האם אלו המשקפיים החכמים החדשים של מטא?

מארק צוקרברג אישר כי Meta תחשוף את משקפי ה-AR החדשים שלה מאוחר יותר השנה. אולם תמונה שפרסם ברשת Threads מעוררת ספקולציות לגבי משקפיים חכמים אחרים, שייתכן וייחשפו בכנס Meta Connect בספטמבר. האם זו התשובה של צוקרברג לגוגל וסמסונג?
רפאל בן זקרי | 
משקפיים חכמים (צילום Shutterstock)
מארק צוקרברג אישר לאחרונה כי חברת מטא תחשוף את משקפי ה-AR החדשים שלה מאוחר יותר השנה. כעת, תמונה שפורסמה על ידיו ברשת Threads מעוררת ספקולציות על משקפיים חכמים אחרים שצפויים לצאת בעתיד.
משתמש בשם מת'יו קרוליאן הבחין בתמונה ששיתף צוקרברג, בה נראו זוג משקפיים לא מוכר. בפוסט שלו, כתב קרוליאן: "@zuck boztank תספר לי עוד על המשקפיים הגדולים האלו עם הידיות המוזרות." בתגובה, צוקרברג ציין כי פרטים נוספים ייחשפו מאוחר יותר השנה. בהתאם לתגובה, נראה כי המשקפיים החדשים עשויים להיחשף בכנס Meta Connect השנתי בספטמבר, שבו הוצגו בעבר משקפי Ray-Ban Meta.
 

המשקפיים החדשים צפויים להצטרף למשקפי ה-Quest של החברה, וגם למשקפיים החכמים Ray-Ban Meta. הציוץ של צוקרברג מגיע גם ברקע הדיווחים על הפזילה של גוגל לעבר השותפות של מטא ו-Ray-Ban, במטרה לשלב במוצריה את מודל הבינה המלאכותית Gemini. עם זאת, עדיין לא ברור מתי המשקפיים יושקו ויהיו זמינים לציבור הרחב, והאם הם יישאו את לוגו Ray-Ban.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה